søndag 23. september 2012

Vakre høstdager på hytta!

Det er et nydelig høstvær her på hytta nå! Her koser vi oss med naturen rett utenfor hytteveggen! Igår satt jeg ute på terrassen til solen gikk ned bak fjellet! Deilig!!

 
Bordet ble pyntet med høstpreg! Blåbærlyngen har de nydeligste høstfarger her nå!
 
 
Sansene tar til seg alle inntrykk her! Det er bare å nyte! Utsikten fra terrassen er fantastisk! Plommetreet er fullt av modne plommer og de smaker himmelsk! Jeg har spist utallige allerede i helgen! :-)
 


Det å pynte med naturelementer gir en avslappende følelse! Mye fint å høste på høsten som er så flott å pynte med! Elsker barke-lyslykten og vasen med hjort på! De bruker vi til mye! 
 

 
Fargene ute setter også sitt preg på interiøret vårt her på hytta! Rekreasjon er for meg å være nær naturen! Ute som inne!
 
 
 
Idag våknet vi igjen til sol og blå himmel! Det blir nok en vakker dag ute på terrassen før helgen er over og vi må reise hjem igjen!
 
 
Ønsker dere alle en flott søndag! Nyt naturen og la sansene ta til seg inntrykkene! Det gir deg så mye rekreasjon! :-)
 

14 kommentarer:

Bird sa...

Å jøyemeg!! Det der så jo helt fantastisk ut!!!! For en nydelig plass!!

Lill Nohr sa...

wow!! Blir helt matt! Så nydelig, kos deg! klem lille meg

Linn sa...

Hei på deg:) Så vakkert det var, å så flink du er til og bruke naturelementer♥ Vakkert, vakkert:)
Kos deg videre:) Klem fra Linn

Gårdsjenta sa...

Så utrolig herlig!! Nydelige bilder :) Ser ut som et veldig herlig sted å ha hytte :)

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder....

her er det overskyet med litt regn i luften ;)
Klem,Kari

hill`s interiørblogg sa...

Sååå nydelig og så flotte bilder. En flott plass dere har det.
Ha en fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

Blåbærtua sa...

Så nydelige høstbilder,heilt fantastisk å sjå:)
Fin søndag til deg!
Klem

Hjem og Glede sa...

For et paradis....
Bare sååå vakkert altså!
Å så godt med plommer,lykke å plukke fra eget tre....
Ja,snakk om rekreasjon!
Bare å nyte!
Her har vi sol og en flott dag.

God klem fra meg.

Lottemora sa...

For en idyllisk beliggenhet og så koselig å bruke naturen som pynt!

Hadde egentlig kunne tenkt meg å bruke dagen ute i hagen idag jeg også, men tida fløy og plutselig kom middagsgjestene.

Ha en fin ukestart søte du


Klem
Lottemora

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Fantastiske høstbilder Hilde:)For en drømmeplass!!

Ønsker deg en fin ny uke.klem Vibeke

Sivs hus sa...

Hei, WOW så nydelig høststemning og dekket høstbord hos deg:-) Klem Siv

Anita sa...

Nydelige bilder...og et nydelig sted!
Takk for titten. Kjempefin blogg du har. Fin uke fra meg :)

Hege sa...

Hei og takk for sist! Og tuuuusen takk for at jeg fikk sitte på!!! Vi hadde jammen en utrolig flott kveld på Bengtgarden, synd den gikk så altfor fort! Håper vi kan få til et treff igjen snart:)

Du, så nydelig du har pyntet ute! Kjempeflink er du, elsker detaljene og fargene!

Vi må treffes snart igjen da, kaffe en dag kanskje?

Stor klem fra Hege

Gledene i livet sa...

Aaah, herlighet så nydelige inspirasjonsbilder :) Jeg forsøker også å ta høsten inn nå, det er så flotte farger! Jeg liker også å pynte med plommer, epler eller nøtter.

Fin søndagskveld til deg!
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...