torsdag 27. september 2012

Tapet til vår nye yttergang!

Det står for tur å få gjort ferdig vår nye yttergang etter vi fikk snekret nytt inngangsparti på sensommeren! Jeg har jo egentlig kjøpt en tweed-tapet, men da jeg var innom Fargerike Reinaas på Heimdal her forrige dagen endte jeg med å låne med meg noen nye tapetbøker. Og der ble jeg fortapt i en tapet! Orpheo heter boken fra Borge! 


Så nå er den bestilt og jeg kjenner på meg at dette er akkurat den rette og meg! :-) Den har et flott skimmer i seg og den skifter på en måte farge alt etter som lyset faller på den.  På Fargerike Reinaas på Heimdal får man supergod hjelp og de har et utrolig stort utvalg av tapeter!



Jeg har også en takrosett liggende for å evt ha i yttergangen, men det kommer alt an på om den passer med taklampen jeg finner! Brede gulv og taklister må jeg jo bare ha. Gulvet blir det samme som vi har på soveromsgangen innenfor, skipsgulv slik som den dere ser på bildene. Tweed-tapeten har jeg allerede en plan for inne på hobbyrommet mitt! Gleder meg til å komme i gang! Er på leting etter flotte knagger å ha i gangen her også! Dette blir en gjesteinngang og her skal alle føle seg velkommen!

17 kommentarer:

tinemor sa...

Rå-lekker tapet!
Gleder meg til å se resultatet.
Trenger du brede lister, -ja så vet du hvor du får det?!
-hos meg!
Klem

Brunt sukker sa...

Å så kanon tøfft!
DETTE BLIR LEKKERT !
GLEDER MEG TIL Å SE:)
KLEM FRA ELI:))

Hege sa...

Nydelig tapet altså, gleder meg til å se den oppe på veggen! Gleder meg til å se tweedtapen også, du har så mange artige planer:)

Takk for superkoselig cafetur i dag forresten:))) Sees snart igjen!

Klemklem

Linn sa...

Hei flotte deg;) så utrolig spennende tapet du har bestilt;) Borge har sååååå mye fint, hver gang jeg er innom malerbutikken vår, og har ett 5minutt før neste oppdrag, ja da sitter jeg pal og ser i tapetbøkene;) det er så mye stilige tapeter:) dette blir spennende og se videre, regner med du er som de fleste, og har jul som frist for prosjekter?:) klemmer fra linn

Nicoline sa...

Lekker tapet ja, ikka rart du falt for den!
Skal bli kjekt å se når du har tapetsert.
Også soverommet da, det er jo bare så LEKKERT!
Vi har også mørkt soverom og er strålende fornøyd med det!
Ha en god helg, klem Nicco

Mor Inger`s hus sa...

Gleder meg til å se gangen ferdig.
Denne tapeten er kjempespennende - og krevende.

:) Inger

Lottemora sa...

Ååååå, så lekker! Den var jo helt deg da! Har ikke vært innom Fargerike Reinaas enda, men skjønner at jeg bør ta turen. Om ikke annet for å kjøpe noen spraybokser iallfall

-Lottemora-

Hjem og Glede sa...

JA-JA-JA! Herlighet tror aldri jeg har sett en sååå vakker tapet!
Å du får det nå til...og med de listene og ikke minst takrosett....ja da har jeg allerede besvimt så fint blir det!
Nå ble jeg fristet her....

Må du ha en gooood helg skjønne Hilde!
Varm klem Camilla.

charm design sa...

Tapenten så kjempe lekker ut.Tror du har tatt et veldig riktig valg.Gleder meg til å se den på plass.En riktig god helg til deg også

Fruehuset sa...

Så vakker tapet!
Det kommer til å bli ein lekker gang, skikkelig luksusfølelse.

God helg:)

MissMette sa...

Å, så fantastisk fin tapet ღ
Herlig, elegant og vakker...
Gleder meg masse til å se :)
Alltid spennende å titte inn
her til deg, så mye fin og
kreativ ღ soverommet under her
også, bare nydelig ღ Ønsker
deg en fin uke som kommer. Klem
fra Mette

Lindas Lille Leilighet sa...

Den tapeten var sååå lekker!!:D Og takrosett! Tror jeg døør:D Vil og ha<3 Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) Titter nok innom hos deg igjen! Kjempefin blogg:))

littlemisssunshine sa...

Så fint at du la igjen en hilsen hos meg, så kunne jeg også finne deg:) Her var det fint å være, følger deg videre. Ha en fin høstmandag!
Heidi:)

Monica sa...

Rett og slett inspirerende!! Flott blogg, så du var innom min, så da måtte jeg innom å se til deg også :) Ha ei kreativ uke.

Villa Minde sa...

Gratulerer med ny lekker tapet - WOW love it!! Og soverommet deres = drømmerommet!! <3
Fortsatt fin uke til deg! Klem

Sivs hus sa...

Hei, Nydelig tapet! Dette blir elegant og tidløst. Nå kan du hos meg vinne gavepakke med Kusmi Tea:-) Fin tirsdag! klem Siv

Fabelaktig sa...

Hei *smiler*
Skikkelig luksuriøs tapet -LOVE!
Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...