mandag 10. september 2012

Mitt kreative hjørne!

På tide å sette igang noen nye prosjekter inne på hobbyrommet mitt nå som høsten er her og det blir mere innetid! Jeg får masse inspirasjon her inne med alle mine familieskatter rundt meg!




Må få rotet meg til å få satt inn et bord til å ha symaskinen min stående på. En ny liftgardin til stuen skulle jeg ha sydd meg. Venter til jeg får de nye spisestuestolene, så jeg får rett farge på de. Noen julegaver kan det også være greit å komme i gang med!




Ellers skulle jeg fått opp litt bilder på veggene her inne og gjort ferdig hyllene mine. Oliventrærne mine flyttet inn her igår. Begynner å bli så kaldt om nettene nå, så jeg tør ikke la frosten ta de. Nå har jeg klart å overvintre de en vinter og håper jeg får det til en til. Liker at de pynter opp her inne. De blir vel med på neste bildene fra her inne! :-)

 
Her inne kan jeg sitte på timesvis å få inspirasjon og ideer til forskjellige prosjekt! Idebanken min dette! :-)


En ny uke og nye muligheter! :-) Ønsker dere alle en flott uke!
 

16 kommentarer:

Brunt sukker sa...

God morgen skjønne deg !
jeg falt helt pladask !
for ett hobbyromm!her kunne jeg godt tilbrakt masse med tid :))
ønsker deg en fin dag :)
klem fra Eli:)

Gårdsjenta sa...

Kjempeflott! Det skrivebordet er nydelig. Og så så mange fine, små skatter :)

Ønsker meg å få et bord på salen oppe, så jeg kan sitte der og sy :) Men da må man rydde først, og det er jo såå kjedelig! Hehe. Her er det mange høst-prosjekter på gang :)

Anita sa...

Mye nostalgi og fine ting du har i huset ditt. Har kost meg her inne ;)
Nydelig utsikt der du bor forresten!
Lykke til med liftgardiner og nye stoler ;) Takk for titten!

Ønsker deg en ny fin kreativ uke :)

Hulda sa...

Forstår at du får inspirasjon og glede her ved dette fine bordet. :) Mange fine ting du har der, og så falt jeg for lampen din. :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Stiligste Freia plakaten!

Bratte Bakka sa...

For eit vakkert skatoll! :D her må inspirasjonen flauma!

Klem!

Monica sa...

Helt nydelig :) elsker det flotte skrivebordet med alle de flotte hyllene/avlukkene. Herlig med nostalgi !

Klem Monica

Hjem og Glede sa...

Å Hilde!
Så heldig du er som har sååå masse fint!
Skattekammer.....
Ja,her skjønner jeg at du får inspirasjon og glede!
Her har det vært litt tøffe uker,med mye frem og tilbake fra sykehuset om min operasjon som egentlig skulle bli i denne eller neste måned.
I dag kom den endelige beskjed at det ikke blir før til våren....så...vet ikke om jeg skal le eller grine....
Men nå vet jeg iallefall hva som skjer...og det er jo greit nok.
Vel nok om det!
Nydelige stoler du skal få...rålekker!
ha en skjønn uke min venn.

Klem klem

toves sammensurium sa...

Jøje meg så spennende du har det...rene skjære skattekisten!Her er det nok ikke vanskelig å la seg inspirere!!!
Toveklem:)

Anonym sa...

For et hobbyrom!!:) Spisestuestolen er rålekker,kan jeg spørre hvor du har bestilt? Du har en nydelig blogg fra et vakkert hjem! Ha en fin kveld.

Fabelaktig sa...

Herreminhatt, dette var lekkert!
Tar av meg hatten - sååå vakkert!

klem

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Her var det mye fint ,-)

PS! Jeg trenger mail adressen din. Har sendt ut mail ang. bloggtreffet. Fint om du sender meg en mail vibeke@bengtgarden.com

Gleder meg til å treffe deg og de andre!

Vibeke ;-)

Lottemora sa...

Godt å høre at det er flere som har en lang liste med små og store prosjekter :-)

Lottemora

Sommerhuset i bakken sa...

For et herlig inspirasjonshjørne! Så mange flotte detaljer og sjarmerende ting. Kan tenke meg du storkoser deg der.

Ha en herlig fredag og en riktig god helg!

Bjørkli Søndre sa...

Til deg som kommenterte under anonoym og lurte på hvor stolene er kjøpt, så er det på Fagmøbler. :-)Løp og kjøp, de er RIMERLIGE! :-)

Maratonjenta sa...

Fantastisk krok du her der!

Jeg er jo stor teaterfan og ble helt rørt av de gamle billettene fra Trøndelag Teater. Skikkelig inspirasjons-heaven! Gleder meg til bloggtreff på onsdag:-)

Hilsen Maratonjenta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...