tirsdag 25. september 2012

Fotteppe til senga vår!

Velour-stoffet som jeg leverte inn til vattering og søm er nå ferdig! Det ble sååååå fint! :-) Et nydelig fotteppe til å ha over fotenden på senga! Det gir akkurat det utrykket vi er ute etter på soverommet!

 
Det mørke fotteppe mot den lyse sengegavl, gullputene og lampene er så fint sammen!


De to like gullputene er fra Au Maison. Den store midt på sengen fra Riviera Maison!


Jeg er så glad vi valgte mørke vegger på soverommet! Vi er så fornøyde og trives kjempegodt med det!


En deilig følelse å legge seg om kveldene!

 
Bare gardinene igjen nå, så blir soverommet endelig helt ferdig! Da skal dere få se litt mer helhetlige bilder av soverommet!
 

12 kommentarer:

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Oh, I love golden accessories for this season of the year! Beautiful, your bedroom! Hugs, Barbara

Monica sa...

Det ser elegant ut :) som på et luksus hotell- så smart å levere det inn til vattering !

En fin dag til deg

Klem Monica

Humlehagen sa...

Sååå lekkert!:)Dette likte jeg kjempegodt!:)Hilsen Else Britt:)

Herman Grans ♥ sa...

Nydelig! Ser ut som ett superfancy hotell!! Du er så flink! Liker RM puta og ;) Klem fra meg

Bird sa...

oioioi hvem trenger vel hotel når man krasje på det soverommet der??:)

Hjem og Glede sa...

Wow Hilde!
I dag finner jeg ikke ord...
Helt utrolig lekkert,besvim og dån og ja...du vet meg...hi,hi.
Du er bare såå dyktig min venn.
Råfint!
Ha en skjønn dag.
God klem
Camilla.

Brunt sukker sa...

å kjære vene Hilde!
dette var lekkert!
klem fra eli:)

Krossmyra sa...

Nydelig! Så flott soverom dere har altså, klassisk og fint:)
Klem

Villa Drømmeverden sa...

Så fint og elegant!
Mosomt å se at flere velger mørkt soverom:)
Jeg er bittelitt igang med å lage gavel i linstoff, vet ikke om jeg får det til men.. Målet mitt er å få en hotell-rom følelse på rommet. Det har du fått til!

Klem fra Margit

TorilFN sa...

Stilen din er bare så lekker og elegant! Like inspirert hver gang jeg er innom deg!! :)

Ha en flott dag! Toril :)

Lottemora sa...

Nå ble jo hotell-følelsen komplett! Har så lyst på mørke vegger på soverommet igjen jeg også. Trives best med det

-Lottemora-

Anonym sa...

Hvor er sengegavelen fra?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...