fredag 21. september 2012

Et fantastisk bloggtreff!

Da har jeg vært på mitt første bloggtreff og det var så utrolig koselig! 20 bloggedamer samlet på vakre Bengtgarden! på Byneset i Trondheim. Her ble vi varmt mottatt av Vibeke ute i redskapshuset!

 
Her føler man seg velkommen med en gang!
 
 
Bengtgarden ligger så idyllisk til med gyldne kornåkrer rundt hele gården!
 
 
Etter å ha hilst på hverandre fikk vi kikke inn i hjemmet til Vibeke! Det er ikke uten grunn at Bengtgarden er en av finalistene til Norges vakreste hjem 2012. Herlige detaljer og mange kreative løsninger ser man overalt i huset! Så artig å få muligheten til å komme hit å se!
 

Etter omvisningen satt vi oss til et nydelig dekket bord! Mange små detaljer rundt på bordet og alt så gjennomført! Vi hadde alle med oss til tapas og det var så mye godt å spise. Praten gikk lett rundt bordet med 20 damer med samme lidenskap, INTERIØR! :-)
 

 
Vibeke hadde virkelig stått på og fått sponset masse flotte gaver! Det ble både goodiebags og loddtrekninger av de herligste gaver. Spenningen var til å ta og føle på! :-) I trekningen vant jeg en personlig almanakk!
 

Etterpå ble det faktisk nattshopping på oss.
Rom til Rom
og
Blomster Byhaven
 tok imot alle oss bloggedamer utpå kvelden! Så mye fint å se på og det ble så klart med noe hjem herfra også! :-)
 

En fantastisk kveld og jeg gleder meg til å holde kontakten videre med alle! Nå har vi et ansikt å feste bloggene på!

 
Gleder meg allerede til neste bloggtreff! Og tusen hjertelig takk Vibeke for et fantastisk bloggtreff!
Du har virkelig stått på!
Og en takk til alle sponsorene!
 
 
 
 

16 kommentarer:

ynde sa...

Hei på deg! Det såg jammen koselig ut ☺ Så gøy med bloggtreff i så fine omgivelser. Eg ønsker deg ei flott helg! Eg skal jammen nyte denne helga, her er sooool fra skyfri himmel og flotte meldingar for morgon dagen også. Det er luksus her hos oss som ikkje har sett anna enn regn, regn og atter regn så langt tilbake eg kan hugse! klem

Villaveien nr 1 sa...

Ååå så koselig da. Det så skikkelig gøy ut, og FOR et NYDELIG pyntet bord. Wow alt var fint. Og bildene dine er helt fantastisk og.

Kan tenke meg dere skravlet i vei ja... herlig..

Ha en fin helg skjønne deg,
Klem Margareth

Gårdsjenta sa...

Så morsomt å få være med på noe sånn!! :D ser ut som dere hadde en strålende flott kveld :)

Hjem og Glede sa...

Hei min venn!
Åååå noe såå koselig.
Skal si dere var heldige som fikk være med på dette....skulle mer enn gjerne vært der ja..
De nydeligste bilder du deler,skikkelig herlig å se.
Må du kose deg massevis i helgen og vet du....her er SOOOOL og jeg kvapp virkelig altså!He,he.

Smil og en god klem!

victoriashjem.com sa...

Ja dette var virkelig en fantastisk kveld! :-)
Veldig hyggelig å møte deg! Gleder meg til et sommertreff på Bjørkli søndre ;)

God helg til deg og dine!

Klemmer fra Stine

Linn sa...

Heihei:) Skal si det så koslig ut:) Tenker meg skravla satt løst der ja;)
Ønsker deg en fin helg:)

Lillekatt sa...

Dette så jammen koselig ut!!! Bloggtreff er litt skummelt først, men så er det jo sååå gøy!!

Brunt sukker sa...

HEI PÅ DEG DU SKJØNNE:)
SÅ GØY!
DETTE LIKER VI BLOGGDAMER VETT DU;)
HERLIG PLASS DERE VAR PÅ KREATIFT OG VAKKERT PYNTET!
KLEM FRA ELI:)

Anette Willemine sa...

Så utrolig stemningsfullt! Kan tenke meg at det var liv i huset her, ja. :o)

Gratulerer med galleriplass hos NIB. Det var et herlig bidrag! Jeg ville hatt det helt til topps!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
AW

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

Det så fab ut ja ;)

Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
-Maia

MissMette sa...

Så koselig, kan skjønne at dere hadde det fint her ja ღ Nydelig dekorert i redskapshuset og så flott sted... Idyllisk med kornåkeren i bakgrunnen her også ღ Blomster Byhaven er jeg alltid innom når jeg er i Trondheim, de har bare så mye fint - Rom til Rom tror jeg ikke at jeg har vært :) - virkelig stemningsfullt her ღ Takk for at du deler med oss og så ønsker jeg deg en fortsatt fin helg. Stor klem fra Mette

Sivs hus sa...

Hei, WOW dette så jo utrolig koselig ut! Fin lørdag! klem Siv:-)

rine-mor sa...

Hei, hei. Så koselig at jeg fant deg :) Her inne har jeg ikke vært før, så her skal jeg bruke litt tid på å snuse rundt!

Tusen takk for en kjempekoselig blogg-kveld Onsdag!

Tone Eirin

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Endelig tid for en aldri så liten trønderblogg runde ;-) Det er mye flotte bilder å se, moro å se hvordan andre vinkler i sitt eget hjem via bildene ;-)

Jeg synes det ble en utrolig flott kveld, og gleder meg til neste treff!!:-)

Men så må vi huske at vi kan treffes i mellomtiden også. Og er du i nærheten så må du bare stikke innom ;-) Kanskje vi kan treffes på cafe en dag?! Hadde vært skikkelig koselig det da.

Fin lørdagskveld til deg!
STOR klæm Vibeke

MittLilleHjerte sa...

Det så ut til at dere hadde det skikkelig koselig:)
Hadde ikke sjangs til å hive meg med..dagene har vært så hektiske med han lille, men håper det roer seg etterhvert.
Deilig å ut å spassere for da sover lille Liam godt i vogna si og mammaen sluker deilig, frisk høstluft!!:)
Fin lørdagskveld til deg!
Klem

Haviken gård sa...

WOW!!!

Kjempe fint og kjempe koselig.
Tøft med stokken du har i taket, med lykter :O)
Ønsker deg og dine en herlig dag .O)

VH Lisa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...