tirsdag 21. august 2012

Noen flotte augustdager ute i hagen!

Utrolig hva noen dager med sol gjør med oss! Endelig kom de varme dagene vi har ventet på lenge her i trøndelag! Vi har koset oss mye ute her på småbruket. Vi elsker å holde på her ute på småbruket og det gir oss rekreasjon.


Ingenting er som å sitte ute på terrassen og nyte utsikten! Kjenne stillheten, leve i nuet, duften av gress og lytte til fuglsang! Det er livet på landet!


 Husene på småbruket ble så mye finere etter vi har frisket opp fargene. Vi valgte en mørkere rødfarge på fjøset og mot det hvite ble vi veldig fornøyde!


Vi kan vel ikke skryte av at vi har fått brukt paviljongen mye i sommer, men noen sommerkvelder har vi sittet her ute.




Blomstringen begynner å avta i bedene, men de har vokst seg kraftige og fyldige i sommer! Mangler litt stauder i skråningen ennå. Jeg fyller på med noen hvert år!


Jeg tviholder på sommerfølelsen ennå og holder unna høstfølelsen! Håper vi får noen flere slike flotte soldager før høsten tar over!


Vår gode Gråtass koser seg også på terrassen!

14 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Hei igjen fineste Hilde!
Ååå så gøy med innlegg fra deg nå igjen....du er jo helt vill....hi,hi.
Så fantastisk vakkert dere har det,for et uterom og da jeg så pusen din på slutten her,,,sukk for en skjønning,de vet å " deige" seg i solen disse kattene!
Her har dagen gått med i å rydde hus IGJEN..ha,ha.
Men kjøpte meg premie på forhånd og du tipper aldri hva det er....jo da,er nok blomster ja!
Så da gikk arbeidet MYE lettere da visste jeg jo hva premien var,så nå har jeg ryddet OG dillet...
Jeg er så lur...ho,ho!

Vel nok skryt av meg selv...
Nydelige bilder hos deg og så må du ha en vakker deg min venn.
Klemmer og knis

Gårdsjenta sa...

Nydelge sommerbilder! Jeg vil også tvi-holde på sommerfølelsen :) Høsten kan vente en stund, den kommer fort nok.

Vi har også slik paviljong, men kunne godt hatt mer bruk for den ja :)

Kjempekul den nye veggen din!

Daisys home sa...

Virkelig litt av en jobb dere har gjort her:)
Er jo så kjempelekkert både ute og inne:)
Den vedstabelveggen din var skikkelig RÅ altså:)
Gledes til å se reportasjen og da må du legge ut link her inne.
Her står et soverom for tur å skal pusses opp.Men var litt av en jobb å bare få tømt det for alskens greier, da jeg har brukt det som lagerrom for alt mulig:)
Så skal ta siste rest nå så da blir det å gå igang med oppussingen.
Ha en fin dag videre
klem sissel

irina sa...

Så flott du har fått det :) Ann iren drar til alle mine bloggvenne... legger man igjen komentar i bloggen min så finner hun dere :) Hun fant ikke deg helt da, jeg sendte enne mailen din , men spurte om det var ok fra deg. Fikk aldri svar men regner med det var det :) Blir artig å se :) klem

villa casa home sa...

Hei Hei! Ja, her tviholder vi på sommeren og vil få max ut av den. Mange bloggere som gleder seg til høsten ja, men vi to er ikke helt der enda..:-)Nydelig utestue du har, ser utrolig fint ut der og med den flotte utsikten da!!! Ønsker deg en fin kveld! Klem Gro.

Fruehuset sa...

Hei hei:)

Tusen takk for kjempe koselige kommentarer hos meg:)

Så koselig og lekker uteplass, men masse flotte blomar.
OG ikkje minst ei fabelaktig utsikt. Kan godt forstå at det er flott å sitte her på sommaren ja.

Ønsker deg ein kjempe fin kveld:)

Nicoline sa...

Hei!

Så kjekt at du fant veien til min blogg og takk for kjempekoselig kommentar!
Så utrolig flott blogg du har, et nydelig hjem, flott hytte og jeg likte det meste her inne.
Jeg legger meg til som følger med en gang, og legger deg til på min blogg, for her vil jeg følge med!

Ha en fin kveld, klem Nicco

Hegeslilleboble sa...

For et fantastisk flott sted, nydelig og koselig:)

Humlehagen sa...

Hei på deg Hilde!:)Så koselig at du tittet innom bloggen min, slik at jeg kunne oppdage deg også!:)Nå gleder jeg meg til å kose meg med å lese på bloggen din, og legger meg til som følger!:)Ha det fint så lenge!:)Hilsen Else Britt:)

mimmi-leone sa...

For et nydelig sted, så vakkert med utsikten og uteplassen også!

Ønsker deg en nydelig dag!

Klem

Linn sa...

Så utrolig fint det var her:) Ja det er deilig når solen titter frem:) Ble innspirert til og pynte opp litt mere ute når jeg så bildene dine:) Men det får bli til neste vår/ sommer..:)
Ønsker deg en fin-fin onsdags kveld:)
Klem fra Linn

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du og du så flotte bilder av en fantastisk flotte plass!! Så koselig!! Nå skal jeg avlegge fjøsgarasjen (?) og sauefjøset et besøk. Du har så masse fint!!

Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!!

God klem fra Hjørdis

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så nydelig sted du har der og en kjempefin blogg. :))
Klem fra Mette.

Har en drøm... sa...

For en flott uteplass dere har!!
Der tipper jeg det er koooos på finværsdager ja ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...