onsdag 1. august 2012

Inngangspartiet har tatt form!

Endelig begynner vi å se en ende på inngangspartiet. Forandringen er stor i forhold til hvordan det var! Litt malearbeid igjen nå, så er vi ferdige! Døren kom virkelig til sin rett og den gir det utrykket som vi har sett for oss!



Kloppensøylene utgjør hele inngangspartiet og jeg er glad vi valgte denne dimensjonen på de. Se bare forskjellen på bildene under. Jeg gleder meg til å få det helt ferdig nå. Til neste år skal vi få på pynt rundt alle vinduer og dører. Det vil også løfte fasaden på huset!



 Ønsker dere alle en flott tirsdag! Og hjertelig velkommen til alle mine nye følgere! :-)

7 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Kjære Hilde!
Dette blir rålekkert!
Å så heldig du er som får søyler og hvitt hus...sukk...
Døren minner om våres,bare vi har sort farge.

Tenker du ser alt ferdig og pynten er klar!
Tusen takk for alle kommentarer,plutselig tikker det inn en liten haug fra deg,og jeg får dårlig samvittighet og tenker at du trenger ikke alltid kommentere alle mine innlegg om du ikke er i form....jeg vet jo at du er innom min venn....smil.
Men glad blir jeg,det skal du vite!

En herlig onsdag til deg skjønne Hilde!

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig lekkert det ble!
Skjønner godt du er fornøyd ;-)
Fin dag til skjønne deg!
Klem fra Janne

Monica sa...

Hei på deg.
Å, så lekker det ble!! Heldige du ;))
Ønsker deg en riktig fin onsdag.
Smil og klem fra Monica

Siren sa...

Oi så fint, virkelig et herskapelig inngangsparti. Kjempefin ytterdør også, som passet godt i lag med resten. :)

Blåbærtua sa...

Så utruligt flott det blei,nydeligt:)

Sivs hus sa...

Hei, WOW - det ble nydelig! Vakker inngangsdør og flott trapp. Sommerklem Siv:-)

Daisys home sa...

Det ble kjempeflott D:)
De søylene gjorde mye av seg ja:)
Ha en fortsatt fin kveld
Klem sissel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...