onsdag 29. august 2012

Bjørkli Søndre på trykk!

Dere kan tro jeg var spent på fredagen da jeg åpnet avisen! Det er Adresseavisen vi snakker om! Ikke visste jeg hvilke bilder som var med eller hvor mange sider! Dette hadde jeg både gledet og gruet meg til! :-) Ble heller overrasket da hele forsiden på Hjem delen var dekket! Ikke det fineste bildet av undertegnede, men Bjørkli Søndre var virkelig på trykk! Jeg hadde jo ventet på denne dagen siden jeg ble kontaktet i april og nå var den blitt til virkelighet!
 
 
Nostalgisk romantikk ved Selbusjøen side 6-9! Med skjelvende hånd var det bare å bla videre! Jeg kan jo ikke annet enn å si meg fornøyd, selv om det er småting som jeg la merke til! :-)
 



 
Fem hele sider! Utrolig! Det er ikke ofte man får denne muligheten og jeg er kjempeglad for å ha fått den! Og tusen hjertelig takk igjen for alle flotte tilbakemeldinger jeg har fått! Det setter jeg utrolig stor pris på!

14 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer så mye med kjempefin reportajse, så artig å se litt mer av Bjørkli Søndre, og sauefjøset deres har jo blitt helt vidunderlig. Jeg ble også helt forelsket da jeg så Hver gang vi møtes og tenkte på fjøset ved Farfar-huset, men det er langt fram før vi får til noe der.

God natt :))

Petrine sa...

Det var en fin reportasje. Så gøy!
:)

MissMette sa...

Hei Hilde ღ
Gratulerer sååååå mye med kjempeflott reportasje :) - så utrolig gøy... herlige bilder av ditt vakre hjem ღ Takk for at du deler meg oss, dette var veldig artig å se... Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og uke... Stor klem fra Mette

Fairy Nuf sa...

Så utrolig kult. Kjempefin reportasje og du har det skikkelig nydelig.

Klem

ynde sa...

"Wow", seier eg bare! Så fantastisk gøy!! Nydelig reportasje, forstår godt at du er fornøyd ☺ Håpar de får det kjekt på bloggtreffet! Ha ein fin dag, klem Kjersti

Dorteas lille verden sa...

Synes reportasjen var superfin! Flotte inspirernde bilder!

Brunt sukker sa...

Hei skjønne Hilde :))
tusen takk for overveldene kommentar !! jeg ble sååå rørt !
så åpner jeg bloggen din !og blir bare helt trollbundet waw du er dyktig!!!
gleder meg til å følle deg:) vill ikkje gå glopp av noe!!!
ønsker deg en super dag:))
Klem fra Eli:)))

Romantiske Stinemor sa...

Vakkert alt sammen, du er så flink!!!Skjønner godt at du er fornøyd. Liker godt layouten på stykket også, ser ut som de har jobbet litt med å sette det sammen:-) klem Stinemor

Byfrua sa...

Så gøy!
Gratulere med flott omtale! Nydelig plass dere har:-)).

Klem Veronica

Hjem og Glede sa...

Hallo? sier bare jeg!
Så utrolig flott alt sammen og vel undt!
Sååå gøy å se og du ser vel selv nå hvor vakkert du har det?
Du er så dyktig Hilde og der er en glede å titte innom deg!
Håper onsdagen er fin!

God klem og tusen mill takk for dine ord til meg....
God klem


bollapinnsvin sa...

Heisann Hilde.
Jeg som skulle ringe deg da... Hverfall sende deg en melding, uff og uff.
Tiden bare løper!!! Flott reportasje fra hjemmet deres, men jeg må få si at du selv tar myyyye finere bilder selv!!!!!

Jeg har jo vært hos deg og vet hvordan du har det og alt du har gjort.... Hvor var den nye døra di da? Og det fantastisk flotte hobbyrommet ditt, med så mange detaljer?

Men du, stor fin reportasje fikk du. Flotte bilder fra ditt nyeste verk....med kjempekupp sauepute. Knalltøff!!

Men du skal virkelig få med deg at de beste bildene av hjemmet ditt, har du tatt selv!!!

Kommer nok en formiddag for å inspirere..... Vært hos tinemor isdag og Gud bedre så flott det var der og. Mitt hus derimot?????
Vel, det står nå!!!!
Ha en strålende dag. Regner m at du er på gården så. Dere får ha en flott uke begge to, uten barn......

Klem fa ida

LYKKEBO sa...

Wow for en flott artikkel!
Kjempe gøy da:)

Nydelig hjem-og plass dere har:)
God kveld

Daisys home sa...

Wow.. Gratulerer med kjempeflott reportasje D:)

Så kjempeflott hos dere.
Virkelig morro å se, så dette kan dere være stolt av:)
Klem sissel

Fam.Gab sa...

Wow så fantastisk flott reportasje! Og for et sted du har! Skjønner at du koser deg her :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...