mandag 20. august 2012

Besøk av Hjem Adressa og DIY falsk vedvegg!

Sommeren har gått kjempefort når vi har holdt på med alle våre sommerprosjekt ute på småbruket!  I vår tratorgarasje har vi endelig kommet i mål og her kommer fremgangsmåten av min DIY falsk vedvegg!


Du trenger en som kan bruke motorsag for det gjør jobben enklere. Min kjære Husbonde kappet ned trærne jeg peket på som passet til min vedvegg. Veggen skal skjule lagringsplassen vi har i garasjen. Siden jeg ikke hadde plass til å stable ved der, var planen å lage en falsk vedvegg.



Vi kappet trær i ulike dimensjoner og etterpå kappet vi de med kappsag i forskjellige tykkelser for å få mer liv i veggen. Sponplatene fikk et strøk med beisen og da var det bare å sette i gang med puslespillet! :-) Jeg brukte Superfix montasjelim og det funker kjempebra! Og etter noen timer med puslespill og liming ble min falske vedvegg ferdig!



Det har vært lite tid til blogging i sommer! Flere små og store prosjekter har stått på listen for sommeren 2012. Og da jeg ble kontaktet i april etter å blogget i 3,5 måned om Hjem Adressa kunne komme, ta bilder og lage reportasje fra Bjørkli Søndre har det satt litt fortgang på prosjektene også! Og nå har de vært her og det har vært kjempegøy! Så nå på fredag den 24.august kommer reportasjen! :-)



Nå er ferien ferdig og tid til bloggingen skal bli prioritert igjen! Jeg har virkelig savnet det, men tiden har ikke strukket til! Håper dere alle har hatt en flott sommer og fått masse ny energi og inspirasjon!

15 kommentarer:

TorilFN sa...

Så utrooolig kult!!
Du er jammen kreativ!
Vi har en ekte vegg av ved
inne i garasjen, så dekorativt..
Og det her var jo bare genialt!
Stas med besøk fra Adressa da,
det er deg vel unt..:)
Ha en strålende uke! Toril :)

Hjem og Glede sa...

Å du er så flink med alt!
Virkelig stilig og gleder meg allerede til ditt neste innlegg min venn.
Så gøy å komme i avisen med repotasje og greier....ikke så rart du ble valgt ut da!
Husk at vi og vil se...knis..

Her er en deilig dag,ganske varm egentlig og jeg er i høst modus...

God uke videre du vakre!
Klem

Janne sa...

Fantastisk flott! Så et artig, og gøyalt prosjekt:))
Jeg ser på sniktitten;) at dere har gjort det samme inne(?) gleder meg til å se:))

Nå fikk jeg mange tanker i hodet, altså;))

Klem!

Krossmyra sa...

Så stilig! Smart måte å skjule lagringsplass på:) Å så gøy med avisbesøk!

ynde sa...

Veggen vart jo kjempefin, veldig god ide!! Så spennande med reportasje i avisa! Ha ein fin dag, klem Kjersti

Line - lykkelig på landet sa...

Hei..
fant deg via en annen blogg jeg følger.. og gurimalla så dyktig du er!!
JEg sier bare vedveggen, hytta deres, uteplassen på hytta og hjemme, sauefjøset... fantastisk.. føler jeg vil flytte rett inn ;-)

Legger meg til som følger!! ha en fin mandag!

Line

MittLilleHjerte sa...

Hei Hilde:)
Tusen takk, koselig:)
Jeg må også gratulere deg med avis
besøk av adressa. Jeg gleder meg masse til å se repotasjen:)
Og så utrolig flott den veggen ble da:)
Du er kjempeflink!

Fin kveld og klem til deg!

Janne

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine fine vennen :)

Wow!! Så utrolig stilig! Så kreativ og flink du er! Dette var virkelig lekkert :) Gleder meg til å se neste innlegg :) :)

Og sååå moro med besøk av avisa, vennen :) Gratulerer!! Og det fortjener du :) Et nydelig hjem du har :)

Her har vi gått i gang med hverdagen igjen i dag :) Godt det og :)

Ha en fin kveld, vennen :)
Klemmer Lisa :)

Ceropegia sa...

Ahhhh....for en fantastisk kul vegg!!! Den var RÅ!! Og absolutt til inspirasjon!! :)

Blåbærtua sa...

Hei skjønneste deg:)
Skjønner så veldig godt at avisa ville ha reportasje hos dere for vakrere hjem og utemiljø med brygge og alt annet,det er så flott:)liker den elegante og flotte stilen din med masse særpreg,du er så flink å få det til:)
Gleder meg til å sjå masse flotte innlegg fra deg framover høsten,merker her og avogtil at tid og krefter ikkje alltid strekker til både med blogging og det å kommentere hos andre,men klarer aldri å holde meg borte allikavel:)

Kjempefine den veggen blei,tøft!!

God klem fra Lillian

Ingunn sa...

Så fin blogg du har. Kreativ med sjel tenker jeg. :)

Ha en fin uke.

Klem Ingunn

Frk Elton sa...

Så fantastiskt flott :) kan tro det har vært litt av en jobb ;)
Hele fjøset blir jo knall tøft!
Utrolig flinke dere har vært:)
Takk for veldig hyggelig kommentar - betyr mye for meg!

Ha en flott uke!

Klem

Har en drøm... sa...

Oi, så kult det ble!!
Smart ide:)
Så gøy med avisen på besøk ♥

Romantiske Stinemor sa...

Veldig kult!:-)

Romantiske Stinemor sa...

Veldig kult!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...