fredag 20. juli 2012

Terrassen på hytta!

Vi har koset oss noen dager på hytta nå! Med noen dager oppholdsvær har vi fått beiset terrassen. Langbordet vårt har også fått seg et strøk. Vi ble så fornøyde med resultatet. Vi har rottingstoler i forskjellige brunbeige nyanser og valgte da å beise med fargen 'Nordisk tre' på bord og terrasse. Det fikk akkurat det utrykket vi er ute etter.


Vi elsker å bruke naturelementer både inne og ute på hytta. Siden vi har masse hjort gående rundt her har vi hatt natur og hjort som tema i interiøret. Her har vi sjø, skog og fjell rett utenfor hyttedøra!



Det er så avslappende å sitte her ute på terrassen og bare nyte naturen!




Vi holder oss til få farger som harmonerer i interiøret og det gir en behagelig helhet. Med naturens rammer rundt er det bare å kose seg!



Dette er balsam for sjelen og sansene tar til seg alle inntrykk! Dette er ferie og avslapping!


Håper dere alle har en avslappende ferie uansett hvor dere er og uansett vær! :-)

9 kommentarer:

TorilFN sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TorilFN sa...

Åh, for en fantastisk uteplass! Dere må virkelig kooose dere der! (umulig å la være tror jeg...;))
Og du.. takk for tips! Jeg har det samme speilet som deg (fra Kremmerhuset) og mannen min ville helst ikke ha det på veggen..
Men jeg kan jo bruke det på bordet! SMART! Tror jeg hermer...;)

Nyt deilige feriedager!
Klem fra Toril :)

villa casa home sa...

Så flotte bilder og så flott sted dere har!! Tenker dere nikoser dere her ja... Bordet ble kjempefint i den fargen. Takk for tipset:-)

MissMette sa...

Så mange flotte innlegg og bilder ღ Tøft langbord og veldig gode stoler - og flott pyntet på hytta... Og det samme med bildene fra bryggekanten, så sommerlig og koselige ღ Sjarmerende melkerampe som var veldig fint dekorert ღ veldig fint... Ønsker deg en fin fredag og helg, klem fra Mette

Ingrid Louise sa...

Så utrolig flott uterom!! Dere er heldige som har et sånt fin thytte-sted!!
Tusen takk for koselige kommentarer hos meg,og at du vil følge meg videre!! Nå skal jeg kikke litt her hos deg!!
God helg ønskes deg,klm ingrid l

Mor Inger`s hus sa...

For en herlig uteplass, og så fint at dere bruker de naturelementene som er i nærmiljøet.

Nyt dagene.
Klem Inger

Hjem og Glede sa...

Hei min venn!
Hjelpes meg sååååå flott og lekkert!
Finner ikke ord altså!
Såååå gjennomført......åååå dette var til inspirasjon flinke Hilde!

Tusen takk for alle skjønne kommentarer......blir glad uansett Hilde og vet du er innom!
Så stilig header du har laget deg!

Vel ønsker deg en god helg,her pøser regnet ned i dag.
Smil og god klem!

Thelma Louise sa...

Så lekkert :-) også så kos sted :-)) fortsatt god sommer :-)

Notre-de-maison/ Gry sa...

nydelig, tenker dere har det koselig her! Gjennomført og vakkert! Ha en fin dag! Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...