mandag 2. juli 2012

Paviljongen har kommet opp igjen!

Så godt å få på plass ting igjen ute på terrassen! Alt ble ryddet unna før vi satt i gang med malingen av huset. Nå har huset fått frisket opp hvitfargen igjen og vi har brukt helgen på å få på plass ting igjen!



Det har vært overskyet, men god temperatur til å holde på ute! Nå alt skulle på plass igjen fikk jeg flyttet om litt og satt ting litt annerledes. Deilig med forandring og så flott med nymalt hus! Paviljongen har desverre blitt ganske solbleket, men den får holde et par år til før vi skifter duken!



I år har vi byttet lyskrone inne i paviljongen og alle pynteputene er byttet ut med nye farger! Jeg synes det er flott med lyskrone også ute. Det trenger ikke være den dyreste siden vær og vind tar på.



En krans på veggen og en stige med tepper pynter opp. Den høye blomsterkurven er ikke så egnet å plante i, så jeg har en grønn kule oppi den her i stedet!


Så nå er det bare å håpe at sommerværet slår til med flotte soldager og ikke minst varme! Her har det vært fuktige dager nå og knotten er her i millionvis. Det er nesten håpløst  til tider. På paviljongen er det netting sammen med gardinene og det hjelper på sammen med en myggspiral! :-)



Det har kommet seg i blomsterbedene også nå. Håper dere har hatt en flott helg! Det er vel mange som er i feriemodus nå tenker jeg! Ønsker dere alle en herlig ny uke!

11 kommentarer:

♥ Helen sa...

Så deilig å ha en slik fin uteplass.

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

For en herlig plass dere har under pavlijongen :) Kjempefint :) Og så koselig med ei lysekrone der - skikkelig stilig :)

Jeg kunne gjerne tenkt meg en pavlijong ute på verandaen her og, men verandaen er litt for liten tror jeg. Har planer om å bygge på den. En gang.. ;)

Her har vi fått sommer og sol i dag, og mannen i huset jobber siste uka før ferie :)

Kos deg masse i den kjempefine pavlijongen din, vennnen :)
Klem og kos Lisa :)

MittLilleHjerte sa...

Så herlig da:)
Og så utrolig fin en uteplass:)
Kan tenke meg det blir mye kos dere ute i sommer;-)
Ha en herlig dag!
Klem fra Janne

MissMette sa...

Hei Hilde
Så mange flotte innlegg og bilder du deler med oss ღ - en fryd å se, og ikke minst inspirerende… Mange flotte detaljer og så koselig du har det i og rundt paviljongen – og nydelig utsikt. Likte også veldig godt det flotte bordet du har i gangen din ღ - så stilig!!! Og flotte speil og lampene fra Lene Bjerre – Me Like :)) Gleder meg også til å se den nye inngangspartiet… Takk også for navnet på de rosa margerittene, «Daisy Crazy» - syns disse er så skjønne, men viste ikke hva de het ღ Har ikke fått tak i disse her i år – har lett overalt… Har vært inne hos deg flere ganger å tittet, men har vært dårlig med å legge igjen kommentarer, beklager så mye… - det har vært mest å titte innom og lage litt blogginnlegg for å holde bloggen min i «live» til helsen bedrer seg ღ … men mens jeg først er innom må jeg også få si at jeg elsker sengegavelen din, så stilig den ble!!! – og flotte bilder fra båten og turen til Vesterålen ღ Ønsker deg en fortsatt fin sommer, så titter jeg innom igjen ganske snart. Stor klem fra Mette

Gårdsjenta sa...

Så flott det ble! :D

Jeg mangler enda å sette opp igjen veggene på paviljongen vår, etter at de fleste blåste ned i ett forrykende vær i vår. Men veldig koselig med paviljong :)

Er det lysekrone til stearinlys eller? :)

Hjem og Glede sa...

Å Hilde skjønne du!
Dette var virkelig inspirerende...åååååååååååå så vakkert,liker ALT og de herlige blomsterbedene på kanten og utsikten....og lysekronen ja nå kommer jeg på besøk altså!hi,hi.
Du er super flink!

Håper du har en supergod dag min kjære venn;)
Klem
Camilla;)

villa casa home sa...

Bare en ting å si: Dette var rålekkert!!!

Sivs hus sa...

Hei, WOW - dette ble så nydelig! Vakre blikkfang! Økologisk sommergave hos meg! sommerklem Siv:-)

Krossmyra sa...

Kjempeflott uteplass!
Nydelige farger, likte godt den store lykten ved siden av stigen:)
Ha en fin kveld!
Klem

MyLifeasKristin sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg, og velkommen som følger.
Du har virkelig en fin plass til å nyte friminutter!!
Ønsker deg en strålende uke:)

Klem K.

Et Levende Hjem sa...

Så utrolig flott uteplass! Også DEN utsikten da...

Skikkelig stilig med lysekrone ute, og den stigen din gav meg tips til hvor jeg skal gjøre av alle pleddene jeg har ute!

Takk for super inspirasjon!

Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Veldig hyggelig at du vil følge med på meg! :)

Klem
Vibeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...