søndag 8. juli 2012

Melkerampe til postkassestativ!

Hva passer vel bedre enn å ha en melkerampe til postkassestativ når man bor på et småbruk? Da vi for et par år siden måtte ha nytt postkassestativ tenkte vi at det måtte vi bare ha nede i gårdsveien! Min snille og flinke svigerfar stilte opp og snekret en kjempefin melkerampe til oss!



 Vi har malt den i samme farge som vår garasje, det som før i tiden var et fjøs! Jeg valgte å lysne det opp med å male det hvitt inni istedet for den røde fargen. Gulvet og stolpene har vi beiset i den samme terrassebeisen som vi har brukt på terrassen vår, 'Nordisk tre' fra Jotun. hvite postkasser måtte det bare bli! :-)



 Pyntet med sommerblomster og velkommen skilt blir det en hyggelig velkomst til småbruket! :-) På melkerampen skal vi ha et Bjørkli Søndre skilt! Jeg ønsker meg det hvitt med sort skrift! Så tusen takk til min kjære svigerfar for hjelpen med melkerampen! Jeg setter sånn pris på deg! :-)

9 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å Hilde!
Dette var bare såååå koselig!
Sikker på at postmannen gleder seg til å komme å levere post og kansje han blir så glad at han ikke legger regninger i postkassen engang!Hi,hi.
Nyyyydelige bilder og jammen har du god smak og vet å gjøre det koselig!
Vi har hatt en strålende helg....litt trett i dag med 2 dagers feiring av brudeparet.
Gutta var med til siste slutt og så fine i dee nye dressene sine at!


Kose deg videre min flinke skjønne
bloggvenn.
Tusen takk for sååå fin kommentar,blir jo nesten høy på pæra...knis.

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Å så herlig Hilde:) Snakk om å gjøre det orntlig og veldig veldig koselig rundt seg:) Ja jeg sier det igjen, du er kjempe flink:)

Go og sommervarm klem fra meg i dag:)

Petrine sa...

Så koselig ♥
Her tror jeg postmannen leverer posten med et smil :)

Fin søndag!

Gårdsjenta sa...

Så koselig postkassestativ! :D

Ønsker meg ett fint ett her også, men det er langt nede på prioriteringslista :)

Villaveien nr 1 sa...

Oioi så flott. Dette må være verdens fineste postkassestativ.
Så lekkert pyntet.
Ja dette var et lurt tips.
Så flink du er Hilde.

Vi koser oss i Århus i Danmark. Så deilig med en ferie nå.

Og enda er det lenge til vi skal hjem..

Klem fra Margareth

Lottemora sa...

Så koselig! Husker jo enda følelsen av å sitte på melkerampa og dingle med beina sammen med venninnene

Ha en fin mandag

Klem
Lottemora

Mor Inger`s hus sa...

Du må vel ha norges fineste postkassestativ.
For en herlig blogg du har :)

Legger meg til både som Liker og legger bloggen din i bloggrullen min - oss småbrukere imellom ::))

Ha en fin onsdagskveld.
Hilsen Inger

Hulda sa...

Dette må være det absolutt fineste postkassestativet jeg har sett. Så flott det er. Nydelig melkerampe, og så fint du har pynta med blomster i det gamle melkespannet. Flott å se for postmannen og dere. :)

http://www.inspriasjonfraelin.blogspot.com sa...

Dette var virkelig flott.. Aldri sett nok slikt før. For en god idee så lenge naboene er enige.. Hehe.
Hilsen Elin