onsdag 11. juli 2012

Med bena i vannet!

Med noen varme sommerdager har vi vært mye nede på bryggen vår! Deilig å sitte med bena dinglende nedi vannet og nyte sommeren!


Kurven med badehånduker står fremme på bryggen for store og små! Badetemperaturene er ikke de varmeste, men det skal sies at undertegnede har hoppet to ganger fra bryggen! :-)


Da er det deilig å ligge og varme seg på bryggen etterpå!


Putene vi pynter med i båten bruker vi også ute på terrassen! Da har vi en plass og ha de når vi ikke bruker de! Vi er så glade for at vi fikk beiset opp bryggen i vår! Burmateak passer så fint til de hvite møblene og de blå putene.


Det gamle rekkverket er fjernet og vi har satt opp stolper med de blanke stolpehattene. Vi synes de ble flotte på bryggen! 



Deilig med slike sommerdager der vi kan kose oss på bryggen!


Stjernen og lyslykter pynter opp på bordet. Det kan blåse litt ved sjøen, så øyenstikkerlykten må settes unna når vi ikke er der.


Litt putebilder hører med! :-)



Vi må nyte disse soldagene vi får. Det er flere regndager enn soldager! Forrige dagen var det 9 grader her og idag 19 grader! Sommer ja folkens! :-) Håper dere har det fint hvor enn dere er!

11 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Kjære Hilde!
Føler jeg sitter å ser i Maison interiør!
Hjelpes meg for et sted dere har!
Bare en drøm altså....
Du pynter jo eller styler sååå flott.
Heldige dere,men vel undt!
Guttaboys og meg var i båt med min bror på tirsdag!
Tenkte på deg....vi er jo aldri i båt men du verden så gøy det var,kjørte inn til Bergen by....Vakkert og strålende sol og is!
Og Full fart hjem igjen....yeeej!


Må du ha herlige dager skjønne venn.
Klemmer;)

Byfrua sa...

Fantastisk flott plass dere har. Skikkelig herlig å ha sin egen brygge!
Vi har prøvd å kose oss på brygga på hytta - men det ble en fin dag og resten regn.
Kan nok ikke skryte på meg å ha badet ennå, men jeg har fremdeles troa:))
En flott ny sommerdag til deg.
Klem Veronica

No55 sa...

Heldige dere som har en slik uteplass!! Og så fint du har pyntet og møblert:) Dager som det må nytes ja, har ikke vært så mange av dem.

Kaja

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du så flotte og sommerlige bilder!!! Nydelige farger! Her så det deilig ut å være. Flott vær dere har! Så fint bryggen også var behandlet. Vi bør visst gjøre noe med vår snart. Den er grå av tidens tann og full av måkeskit. Rekker ikke alt:-)
Kos deg videre på den skjønne plassen deres. Lykke til med flere hopp:-)

Klem fra Hjørdis

"En Vintage Drøm" sa...

Så flott at du la igjen en så hyggelig kommentar hos meg, for her likte jeg meg godt. Jeg liker så mange stiler, og her på bryggen din var det ganske fantastisk!!
Postkasse bygget er veldig flott, finnes så mange triste postkassevegger, så dette er sikkert ett fryd for øye til postbudet.
Jeg følger deg videre med glede!! God sommer! klem

Lottemora sa...

Tenk å ha sin egen brygge da...sukk! Så vakkert! Jeg har vokst opp med en brygge like ved, og husker den deilige følelsen av å ligge på brygga og tørke etter et bad, og bare høre på skvulpinga fra sjøen

Ha en finfin lørdag, sommerklemmer fra Lottemora

Sivs hus sa...

Hei, WOW for en super brygge:-) herlig sommerstemning hos deg:-) sommerklem Siv:-)

Hjem og Glede sa...

Å hei igjen.
Nå var det så lenge siden at jeg måtte bare innom å si:Miss you!
Kose deg hvor enn du er skjønning!

Så sees vi på bloggen*smil*

Daisys home sa...

For noen hærlige bilder du viser her:)
Formelig oser av vidunderlig sommer jo:)
Et nydelig sted dere har her :)
Ha en fortsatt kos sommer
klem sissel

MittSitt sa...

Dæven så nydelig plass detaljer og masse flott.
Bloggen din er kjempe flott så jeg la meg til som følger.
Velkommen inn til meg.
Klem fra karianne

Villaveien nr 1 sa...

ÅÅÅhhhh wow, så flott.
En drøm rett og slett.
Og her tenker jeg dere koser dere masse.
Og så tøff du er som har badet.

Så fine puter og pyt og håndklær.
Ja alt var så fint. Og det er du og Hilde. :)

NÅ må jeg sove. Skal tidlig på jobb.
Go klem fra Margareth

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...