tirsdag 24. juli 2012

Borte bra, men hjemme best!

Alltid godt å ta en tur bort! Det har vært avslappende å være på hytta! Med naturen tett innpå gir det ro til kropp og sjel! Selv om været ikke har vært det beste har vi koset oss!  Når vi pusset opp hytta i fjor valgte vi å gå for 'Bring naturen inn' som tema. Inspirert av hjorten og naturen rundt føler vi at vi har skapt en lun og varm atmosfære på hytta!



Veggene beiset vi mørke, men har tak og gulv lyst. Denne lyse sofaen gir en fin kontrast til de mørke veggene! Den mørke kisten er en familieskatt med god plass for oppbevaring.


Om kveldene har vi kikket på hjorten som har lekt seg rett utenfor hytteveggen! Man trenger ikke tv om kveldene her! Underholdningen er rett utenfor vinduet!





Vi har ikke store kjøkkenkroken, men den gjør nytten sin! Siden vi valgte mørke vegger lysner det opp rommet med lys innredning og spisestuemøbler!




Vi koser oss når vi er her på hytta! Her skal alle føle seg velkommen!



Boken fra Forretningsbanken er en boks! En søt familieskatt å ha stående!



Så er hytteturen over for denne gang! Borte bra, men hjemme best! :-) Og hjemme venter noen prosjekter. Dere skal snart få se hvor langt det nye inngangspartiet er kommet! Ellers må dere følge med i morgen. Da blir det Giveaway her hos meg!


Så kjære hytta vår, takk for denne gang! Vi kommer snart igjen!

3 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å Hilde!
Så nydelige bilder du tar!
Aldri har jeg sett så mange hjort sammen.....nydelig!
Så passer det jo til interiøret også med hjort ute...lykke! *smil*
Hytten deres er bare rålekker...Ja,der vil jeg tro alle føler seg velkommen ja.
Så heldige dere er som har et slikt koselig sted å roe ned og nyte livet.

Ønsker deg en vakker tirsdag,og gleder meg allerede til ditt neste innlegg skjønne Hilde!
Smil og klem

Byfrua sa...

Så koselig dere hadde det på hytta. Kan tenke meg dere finner roen her:))
Gleder meg til å se hvordan inngangspartiet har tatt form:)
Og en ny givaway er alltid gøy - jeg venter i spenning :))))

Klem Veronica

Anette Willemine sa...

Nydelige bilder fra hytta! Du har det like vakkert på hytta som hjemme du. :o) Så delikat og vakkert.

Nå har jeg sittet og sett igjennom leker bilder fra bryggen deres og fra uteplass og terrasse. Veldig koselig plass. :o)

Ønsker deg en fin sommeruke!


AW

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...