tirsdag 12. juni 2012

Reisebrev fra Norefjell!

I helgen reiste vi til Norefjell og der har vi vært tidligere også. Et fantastisk hotell å bo på og jeg elsker stilen der. Så lekkert interiør som gir en lun og varm følelse. Desverre ble det ingen tid for å ta turen til spa-avdelingen.


 Grunnen til at vi reiste dit var for at min kjøre elskede skulle kjøre første og andre NM-runde i bakkeløp. Jeg elsker å være med på alle hans billøp og vi koser oss alltid på tur! Og jeg er så stolt av det han presterer. Med første plass på 1.NM runde på lørdag og gode tider på 2. NM runde på søndag før han desverre havnet i grøften, ble dettte en vellykket helg.


Og heldige meg fikk overnatte på dette flotte hotellet. Fikk tatt noen bilder det lille vi rakk å være på hotellet. Etter lange dager var det deilig å slappe av og spise en god middag her.

3 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

for noen flotte bilder.. Og den lysekrona da !! Nydelig...

Klem,Kari

Krossmyra sa...

Fine bilder, så veldig flott ut det hotellet:)
Ha en herlig dag!
Klem

Thelma Louise sa...

Der så det veldig flott ut.))

godt å komme bort en tur, og ikke minst på et sånt sted..))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...