fredag 1. juni 2012

Båtsesongen endelig i gang!

Dette har vi ventet på! Endelig er båten sjøsatt og vi kan glede oss til mange båtturer utover sommeren. Båtliv er en stor del av livet vårt på sommeren og vi drar på tur så ofte vi kan. Det er her vi kobler av og lader batteriene!


Det har vært noen vendinger å klargjøre båten for sesongen før vi sjøsatte den. Den er vasket og polert utvendig, så nå er den blank og fin. Alt inne i båten er vasket og vinduer pusset. Og så til den artigste jobben som er å stæsje den opp.


Vi liker å ha det koselig i båten og puter, pledd og pynt er en selvfølge for oss! Med et par nye putetrekk i løpet av vinteren og mine hjemsydde puter ble båten pyntet opp! Pute for pute ble båret oppi båten og etter å lagt igjen åtte puter i boden, ble det elleve puter med! Har man putedilla, så har man putedilla! :-) Ikke lett å legge igjen noen.





Vi bruker også disse putene til sittegruppen ute på bryggen. Da er det greit å ha putene tilgjengelig. Vi kjørte båt alle dagene i pinsen og livet var bare herlig!! Savnet gjennom vinteren har vært stort, så det var deilig å endelig nyte båtlivet!



Redningsvest må man ha!

13 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å Hilde.
Noe så stilig stylet.....
For en tøff båt og kan bare tenke meg hvor herlig det er med en tur i båt,frihetsfølelsen det gir,sjølukt i håret.....
Drømme,drømme.
Virkelig flott!
Må du kose deg i helgen.
I morgen skal guttaboys spille kamper begge to,heldigvis på samme sted!
Så da spørs det om jeg har noe stemme igjen etterpå....hi,hi.
Og i morgen kveld skal jeg i bursdag til mamman i Villaveien....
Kan bare tro hvor jeg gleder meg!

God helg du flinke,skjønne!
Klemmer;)

Villaveien nr 1 sa...

Wow så vakkert. Og så masse fine detaljer. Herlige puter:)

Så deilig dere kommer til å få det her i denen båten.

Ønsker dere en fin helg. Og nyt dagene.

Rosetten under her var kjempelekker. Så flott det ble.

Ja jeg gleder meg til Camilla kommer her i morgen.. :)

Hun er alltid så god og skjønn. Og veeldig morsom. hun kunne blitt komiker. hehe.

Klem Margareth

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå..dette var jo helt nydelig :) Så masse fine puter (har putedilla jeg og) :)

Så kjempekoselig ut i båten deres :) Kan tenke meg dere koser dere der :)

Sola skinner her i dag, så håper på en varm og god helg :) Men enda er nordavinden kald.

Ønsker deg ei varm og god båthelg :)
Kos dere masse :)
Klem Lisa:)

takhøyde sa...

Herlig - skjønner godt at du trives her ja!! Og for et nydelig vær!!!
Vi har faktisk hatt flere flotte dager i seilbåten vår allerede - starta sesongen i påsken!!

Mange flotte maritime detaljer!!
klem Heidi :)

Haviken gård sa...

Ship o'hoi :O)

Kjempe koselig.
Har alt en båt renger .O)
Mangler bare drømme båten .O)

Ha en herlig helg. Håper dere får båt vær .O)

VH Lisa

Thelma Louise sa...

så herlig.:)) og så maritimt..i like..)) er ikke like glad i å være på sjøen jeg, men heller ved sjøen..)

Ha en super helg..kos der på sjøen..))

Klem

Silje sa...

Åååå, ta meg med en tur!
Det så fantastisk ut!

Ønsker deg en flott helg!
klem fra Silje

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Tenk at du tilogmed får det SÅ stilig i båten:)))Ja du er jammen flink til å gjøre det flott rundt deg Hilde! Ha en nydelig helg med båtkos:)

Klem fra meg

re:signert sa...

Sen svar. Ikke alltid jeg får gjort det, men hender jeg tar en runde :-) Banana sunrise er bare litt av det man kan gjøre med mat til overs. Vi kaster for mye. Men konsentrer dere med å kaste loss! FOr for et båtinteriør!! Kjempefint. Riktig god sommer!! Signe

HOUSE NR 12 sa...

hei hei!
For et flott stylet båt dere har! Der så det jo skikkelig flott ut :) Deilig med bårliv på fine sommerdager..
Kikket litt nedover her.. Soverommet deres er jo helt utrolig lekkert! Skikkelig luksus, litt hotell-følelse...
Ha en så fin helg!
Henriette

Gry sa...

WOW, så stilig du har gjort det! Båten ser kjempefin ut!! Her snakker vi gjennomført styling! Fantastiske bilder, håper dere får riktig mange deilige dager på sjøen i år :) Ønsker deg en finfin søndag og krysser fingrene for at varmen kommer tilbake snart :)) Klem fra Gry

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig og innbydende i båten deres! Kan skjønne dere lader batteriene der! Herlig og maritimt! God søndag! Klemmer

Balke gård sa...

Å så nydelig i båten også, flott stylet! Likte så godt rosetten du har fått på soverommet, kjempefin!! Natta:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...