mandag 11. juni 2012

Badetemperaturer snart?

Det blir det nok ikke med det første her hos oss! :-) Deilige soldager har det vært og vannet har sett innbydende ut. Helt til man har satt tåen i vannet! Det blir ikke jeg som tar den første dukkerten nei! Alltid beredt, så står kurven klar med badehåndklær! Den har vi stående i båten og når vi er på bryggen vår kan vi bare bære den ut!


Selvfølgelig i farger som gir følelse av sjø og sommer! Den rødstripete puten jeg sydde i fjor gjemte jeg tidligere, for jeg var ikke fornøyd med den. Men i år har den fått bli med i båten. Utrolig hvordan man kan skifte mening! Sikker på at noen kjenner seg igjen. Båtgenser med blå og hvite striper er sommerantrekk nummer en. :-)


Liker maljene og tauet på puten og det røde frisker jo opp. Til teakgulvet i båten og på bryggen blir man så glad av fargene!


Enn dere, har dere testet badetemperaturene?

4 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Hei Hilde.
Ser ut som tatt ut fra et magasin de bildene dine...Lekkert altså.
Kos deg videre om ikke akkurat i sjøen....Smil.

God ukestart ønskes deg.
Goooood klem
Camilla

MittLilleHjerte sa...

Hei, så fine bilder:))
Lekkre håndklær også!
Jeg har ikke badet, men har vært på stranda i slutten av Mai da det var skikkelig god vær. Kan hende det var den første og siste i år;-P
Ha en fin ettermiddag!
Klem fra Janne

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder,maritimt og flott,liker blått og røtt isammen:)
Får håpe badetemp kommer på topp snart,eg bade ikkje uten at det er så hett på land at eg bare må:)
Fine kveld til deg!
Klem

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Skikkelig friske og sommerlige bilder ,flinke Hilde:)))

Klem klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...