onsdag 30. mai 2012

Rosetten har kommet opp!

Endelig har rosetten blitt limt opp i taket på soverommet! Lyskronen kommer frem på en annen måte og det gir et annet uttrykk! Den passer så godt inn i stilen på soverommet!



Rosetten bestilte jeg i nettbutikken hos Tine's Shabby Chic. Her finner du de aller flotteste gamle skatter og rosetter i flere størrelser. Absolutt verdt å ta turen inn her å se. Titt også innom hennes blogg, Tine's kreative hjørne, for masse inspirasjon og et nydelig hjem!



Rosetter vekker gode minner for meg! Fram til jeg var ti år bodde vi i en bygård med rosetter i alle tak. Her bodde også mine besteforeldre. De hadde også flotte rosetter i takene. Med brede taklister var det så flott! Her hadde også mine oldeforeldre bodd. Så med endelig en rosett hjemme hos oss gir det meg en god følelse!



En herlig følelse å legge seg hver kveld nå! Tusen hjertelig takk for alle herlige kommentarer jeg har fått på sengegavlen i forrige innlegg! Det setter jeg utrolig stor pris på! Jeg har sett for meg fra start hvordan jeg ønsket soverommet og det er alltid spennende å se når alt faller på plass. Og med alle hyggelige tilbakemeldinger i tillegg, så svever jeg på en sky! :-)

15 kommentarer:

takhøyde sa...

oioi for et lekkert soverom!!
Rosetten var bare prikken over ièn!!
Fin dag til deg!!
klem Heidi :)

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig nydelig rosett;)
Deilig å legge seg og se den skjønne takpynten nå tenker jeg;)
Ha en fantastisk dag!:)
Klem

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå...for en nydelig rosett! Den var virkelig skjønn! For et drømmesoverom du har! :)

Dere er så flinke som har gjort soverommet så fint - utrolig lekkert :)

Og så koselig da man har minner fra barndommen, og får de tingene inn i sitt eget hjem :)
Tine's butikk er såå fin, jeg kjøpte noen gamle skolester derfra :) Må nok inn der å titte litt igjen snart :)

Ha en fin dag, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)
Klem og kos Lisa:)

Krossmyra sa...

Kjempeflott! Veldig lekker soverom dere har!

Kan tenke meg det ikke var så gøy å ha vannkopper som tenåringer ja...Huff...

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig...

har faktisk en rosett liggende, men vet ikke helt hvor jeg skal ha den enda ;)
Er det ikke utrolig hva man har liggendes hehe :)

ha en fin dag videre.
Klem,Kari

Daisys home sa...

Det ble rett og slett helt nydelig:)
Et utrolig vakkert soverom du har fått til.
Ha en fin dag
klem sissel

Blåbærtua sa...

Så nydelig med rosett i taket,det har eg alltid syns var så vakkert:)
Dere har fått lagd til et fantastisk flott soverom,burde hatt ein reportasje i et interiørblad snart om den flotte plassen dere har både ute og inne:)
Fin dag til deg:)
Klem fra Lillian!

Lottemora sa...

Vakkert! Je ghar en slik rosett, men har ikke funnet den rette lysekrona enda.

Ha en fin kveld

Klem
Lottemora

tinemor sa...

SÅ lekkert det ble!
Og takrosetten er jo som skapt til det rommet :-)
Glad den falt i smak
Oser skikkelig luksus av dette rommet nå.
Likte sengegavelen din veldig godt også
Flink du er!
Og tusen takk for varmende ord og reklamen!
<3
Klem, Tine

Sommerlyst sa...

Tusen takk for svar! Ja det var den magefølelsen da...den forteller meg liksom at begge deler kan være fint. Første reaksjon var jo å sende alt tilbake - som vi gjorde...he he. Men nå tror vi kanskje vi bare kjører på. Det er jo mulig å male sidefeltene etterhvert - om vi ikke trives med dem svarte..

Utrolig lekkert det er blitt på soverommet deres. Rosetten var nydelig, og sengegavlen...herlighet! Kjempe imponert!! Helt nydelig.

Ha en fin kveld!

Hjem og Glede sa...

Hei igjen Snuppa!
Så lekkert ,så lekkert!
Du er helt utrolig flink med detaljer og farger.....varmer mitt hjerte å se innom;)
Tusen takk for de fine ord du skriver hos meg!
Gleder meg til å se hva pønsker på.....Ta det når det passer,må ikke stresse med noe.....(viktig!)
Jeg er jo innom deg uansett så....

God klem,Camilla

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Snakk om å ha drømme soverommet da!! Fantastisk flott takrosett og flink meg detaljer er du virkelig Hilde:)

Fortsatt fiiin onsdagskveld,klem!

Sjöboden sa...

Åh vilkert läckert sovrum ni har!!!Takrosetten är verkligen pricken över i.
Visar också en ljuskrona idag, men en helt annan variant ;-)

Kram och trevlig helg!
Caroline

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOOW for et vakkert soverom!! LOVE IT!! OG rosetten er til å dåne av :) NYDELIG!
Ha en fin kveld!

Gry sa...

Hei kjære deg og takk for superkoselig hilsen hos meg! Ble så glad for at du fant meg i jungelen av blogger :)) Og jeg må si at jeg blir skikkelig imponert over hvor lekkert det er hos deg!!! Takrosetter er så nydelige og denne passer jo PERFEKT i stilen hos deg ser det ut til. Fantastisk gjennomført og stilfult! Her oser det eleganse lang vei. Sengegavlen, lampene, tapetet og tekstiler machter helt perfekt. Dyktig du! Jeg la meg til som følger og tar gjerne turen tilbake :) Klem Gry

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...