fredag 18. mai 2012

Puter til soverommet!

De lekre putene til soverommet er kommet i hus nå! De passer perfekt inn! Putene er blanke beige med gullmønster. Jeg bare elsker de! Så elegante og passer så fint mot det lyse sengesettet og mørke veggene. I helgen håper jeg å få startet med sengegavlen. Jeg ble oppringt idag og knappene var ferdigtrekte med stoffet jeg skal bruke! Det er bare å sette igang!




Et spennende prosjekt det når jeg aldri har prøvd det før. Har en formening om hvordan jeg skal få gjort det på best mulig måte. Å få trekt opp knappene ble rimerligere enn jeg hadde trudd. Jeg betalte 10 kr knappen og da fikk jeg dem slik jeg ville med stoffet jeg skal bruke på gavlen.



Nattbordene er også klare for en forvandling! Dere skal få se de snart! De har en historie med seg!



Jeg er så glad for at jeg valgte å gå for et mørkt soverom! Det er så lunt og tapeten har så mange nyanser, alt etter som lyset faller på den. Og nå har jeg fått i hus det siste som skal til for å ferdigstille dette prosjektet. Det artigste prosjektet jeg har gjort på lenge!

13 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Så nydelige puter Hilde!
Besvim som jeg pleier å si....hi,hi
Helt perfekt til lampen også!
Dette er gøy!

Må du ha en fiiiin helg og kose deg med dill og dall!

Klemmer fra Camilla

Hulda sa...

Ble jo ordentlig flott. Putene matchet lampen perfekt. :)

Fruen på Solhaug sa...

Du har en enestående smak!! Nydelige puter, gleder meg til å se nattbordene ;) God helg, klem

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Fantastisk fine puter Hilde,nydelig mønster og fargenyanser...Så gøy med detaljer som setter prikken over ièn:))

Strålende helg!

Daisys home sa...

Så nydelig det ble skikkelig Glam;)
Bare elsker Glam ...Me too;)
Ser du venter besøk for reportasje.Jammen ikke rart med det skjønne hjemmet du har.
Var selv spent på forhånd da de ringte og ville lage reportasje om "pallefamilien" min;) Og resultatet kom jo i bilaget hus &hage til Namdalsavisa denne uka.
En del forberedelser på forhånd men kjempegøy å få være med å bidra.
Skjønner av avisen du får besøk av, at du bor rundt Trondheimsområdet eller? Ble nysgjerrig jeg da, når jeg ser at det er flere Trøndere her:)
Ha ei kjempefin helg
Klem sissel

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så nydelige puter :) Du har et utrolig stilfullt soverom :) Gleder meg til å se nattbordene :)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)

Ha ei fin helg og kos deg:)
Klem og kos Lisa:)

MadeByKine sa...

Ja, lekre puter:) står virkelig i stil til den mørke veggen& lampa:) spennende prosjekt:) fin helg til deg, klem Kine:)

Anita sa...

Lekre puter du har skaffet deg:) De passer fint til den lekre lampa med litt gullskimmer... STIL.
Ha en nydelig helg.
Anita

Linda sa...

Lekre puter og lekkert soverom:)
God helg!

Klem Linda

En støvel og en sko sa...

Fine puter, og så spennende med prosjektene dine. Gler meg til å se.
Klem :-)

Monica sa...

Hei på deg.
Så flotte puter på ditt lekre soverom!
Ønsker deg en riktig fin helg.
Smil og klem fra Monica

Landcharm sa...

Takk for hilsen hos meg. Dette var meget elegant! Ønsker deg en fin helg.

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Lekkert, veldig fint! Gleder meg til å se senggavlen, det blir sikkert flott! Ha en fin dag! Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...