tirsdag 8. mai 2012

Nytt møter gammelt...

...er norske interiørblogger sin utfordring denne måneden. I alle rom har jeg noe nytt som møter gammelt. Jeg har valgt et bilde fra vårt nyoppussede soverom til denne utfordringen! Den gamle stolen liker jeg bare bedre og bedre inne på soverommet. Den passer så fint inn som blikkfang på rommet sammen med de nye gullfargede lampene. På stolen har jeg to gamle bøker etter mine oldeforeldre sammen med en ny bokstøtte. Rosetten er ny og bringer frem barndomsminner. Mine oldeforeldre og besteforeldre hadde rosetter i alle tak hjemme hos seg. Dette er altså mitt bidrag i utfordringen der nytt møter gammelt!


Det står igjen noen småting på soverommet ennå. Nattbord som må males så kartell-lampene har noe å stå på, henge opp rosetten i taket, lage sengegavl og sy gardiner. Dette har blitt mitt drømmerom!

10 kommentarer:

M sa...

Svinset innom deg fra Irinas blogg, og ville si at jeg har vært her.
Så kreativt med maritime hanker på lyktene under her!
Veldig stilig.
Lykke til med NIB utfordring,
klem, M

Hjem og Glede sa...

God morgen Hilde;)
Der var er vikelig stilig bilde!
Kommer til å vinne du!

I dag er det SOL hos oss!

Klem klem

Anonym sa...

Et skikkelig flott bilde, minner meg om noe eksklusivt fra
Rhalf Lauren,
allt passet sammen fargemessig, håper virkelig du vinner.

Villa Fagerbakken sa...

Heisann!

Så flott bilde, liker soverommet deres veldig godt, det har et skikkelig ekslusivt preg med den tapeten, og de lampene...stolen passet perfekt Den fikk en herlig farge mot alt det andre!
Ellers har dere jo utrettet veldig mye i huset, kjøkkenet ble også nydelig, akkurat med den tapeten...rart hvor riktig det kan bli, helt tilfeldig: )

Takk for koselig hilsen inne hos meg: )

Legger meg til som følger jeg også: )
Klem Iris

Hege Sletsjøe Morris sa...

Ja det er ikke rart at det blir drømmerom! Ser jo bare supert ut! Lekkert bilde! Takkf for så koselig hilsen fra deg. Legger meg som følger hos deg også. klem hege

jeg pusler i hverdagen sa...

Så fint! Skjønner godt at dette har blitt ditt drømmerom :)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, jeg skal titte innom deg igjen :) Lykke til i utfordringen du også.
Klem fra Marte (:

Lite hi sa...

Råstilig bidrag ! :-))) LIker det supergodt! Lykke til!

Ha en fin kveld, da! ;o)
Klemmer fra Lite hi

katarinas stil sa...

Dette var en kjempefint bilde, heier på deg videre i utfordringen ;)

Gårdsjenta sa...

Nydelig bilde, la merke til det da jeg så over bidragene i utfordingen :) Det skilte seg litt ut. Kjempeflott!!

Vi har akkurat pussa opp soverommet også, ble virkelig ett løft for rommet! :)

Veldig koselig at vi vil følge bloggen min :) Legger meg til som følger her hos deg også :)

Elisabeths Borg sa...

Veldig flott bilde:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...