mandag 28. mai 2012

Endelig er sengegavlen ferdig!

Med sol og fint vær har sengegavlen ligget halvferdig. Men idag fikk jeg gjort ferdig det siste og den har kommet opp på soverommet!


Til å være første gang jeg har laget en sengegavl må jeg si meg fornøyd! Noen småting jeg kunne gjort annerledes, men man lærer på sine feil.





Ting faller på plass nå! Helheten som jeg har sett for meg stemmer. Høyden på sengegavlen i forhold til lampene ble som jeg ville. Både lampene og nattbordene kommer til sin rett.


Kontrasten med de mørke veggene mot den lyse sengegavlen og de lyse nattbordene gjør at det fremhever hverandre. Med de herlige gullampene og gullputene er mine drømmer for soverommet ikke bare drømmer men virkelighet!

27 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Er det mulig.....!
Så flott at jeg dåner...(igjen)
Gratulerer med blogglandias stiligste soverom!
Godt jobbet.

Kan nesten ikke se meg mett på bildene.Du er dyktig Hilde.

God klem;)

Krossmyra sa...

Den ble kjempefin! Skled rett inn, virkelig prikken over i`en:)
Veldig flott med de putene og lampene:) Du er så flink!
Klem

MittLilleHjerte sa...

Stilig soverom:)kjempeflink du er som har laget så fin en sengegavel!!:) Det var sikkert litt arbeid:)
Elsker den kartell lampa! Har den i sølv selv og bare elsker den!! hihi
Ha en fin kveld!
Klemmeklem

Frk Elton sa...

Utrolig stilfult! du har virkelig en nydelig stil :)
Godt jobbet! likte godt knappene i hodegavlen, tror jeg skal kopiere det til ryggen på den gamle sofaen jeg jobber med :)
Klem

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Fantastisk flott! Så flink du /dere har vært:)Tenk at nå har du endelig fått drømmesoverommet ditt,det må være en herlig følelse det:)))Klem Vibeke

My home is my Castle - by Kari sa...

Noe så stilig og flott !!!
så flink du er.... :)

Klem,Kari

Veronica (Villa Wegner) sa...

¨Velkommen til Villa Wegner og takk for koselig kommentar.

SÅ UTROLIG FLOTT! Leste gjennom DIY'en også. Det så litt stress ut... håper du snart skal lage en enklere;-)
Ps: har du trukket om alle knappene selv?!

dagdrømmeren sa...

Utrolig vakker! En slik kunne jeg tenkt meg selv. Liker soverommene litt sånn luksuslike som dette!

Får vi en hvordan lages slike oppskrift? :)

Ønsker deg ei god ny uke
Klem Tonje

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åååå..!! Dette var jo bare så rålekkert! Slik sengegavl fikk jeg lyst på :) For ikke å snakke om lampene og putene - nydelige :) For et drømmesoverom :)

Kjempeflink er du som har fått til å lage et så flott soverom! :) Nå kan du legge deg med en god følelse i kveld :)

Ha en flott uke, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)
Klemmer til deg:)

Ceropegia sa...

Oii,det må jeg si!
Nærmest herskapelig.
Passet kjempegodt inn i rommet.
Flinkis :)

Takk for hyggelig hilsen.
Trivelig å finne flere trøndere!

Fin uke til deg!

Guttemamma sa...

WOW, også de lampene...ser ut som brudesuite hos dere!!
Klem♥

Hjertebank sa...

Så kjempe lekkert det ble! Veldig elegant og gjenomført! LOVE it <3 Ønsker deg en flott uke!

Elin / Draumesidene sa...

Lekkert! Du er flink! Tusen takk for så fin kommentar hos meg!

Følger deg vidare!

Ha ei fin veke,
klem,
e :)

Har en drøm... sa...

Så flott det ble!!
Knallfin - flink du:)
Lekkert soverom ♥

Gårdsjenta sa...

Dette ble jo bare kjempeflott!! :D

Jeg er veldig imponert, hadde aldri klart noe sånn sjøl :)

Helheten ble kjempeflott, og kontrastene ble kjempestilige :)

Lottemora sa...

Oioioi, den LEKRESTE sengegavlen da! Skulle tro bildet var fra et luksushotell vettu.

Ha en fin dag.


Klem
Lottemora

Lottemora sa...

Oioioi, den LEKRESTE sengegavlen da! Skulle tro bildet var fra et luksushotell vettu.

Ha en fin dag.


Klem
Lottemora

Anita sa...

Hei på deg og takk for koselig kommentar :)
Digger sengegavlen, den var helt RÅ!! Og eg elsker kartell-lamper, har så lyst på en blank :)

Gleder meg til å følge deg, alltid kjekt med nye bekjentskap :)

Klem Anita

Tino sa...

Lekkert!
Hadde tenkt til å kjøpe ferdig sengegavl, men kanskje jeg skal spørre handyman om han kan lage noe lignende.
Klem T

Thelma Louise sa...

Kan ikke skjønne at du kunne gjort noe anderledes..ser jo helproff ut..)) knallfin ble den..))

Klem

Solveig sa...

Å, fy søren så flott det ble!! Dyktige deg! Hvordan har du klar det der da? Visst står det hele til hverandre i stil! Vidunderlig!
Ha en flott uke og takk for inspirasjonen.
Klem fra Solveig

Noralill sa...

Utruleg! Som rett ut av eit luksus-hotell!! Så flink du er! Imponert!

mellaogmalla sa...

Så flott den ble! Og så godt når man får realisert noe man har drømt om en stund.
:)

Villaveien nr 1 sa...

Wow .. åååå så utrolig flott.
Er stum av beundreing, og har sett lenge på hvert bilde. Guri så fint, og gjennomført.

Sov godt flinke deg. Vel fortjent.
Klemmer fra Margareth

Haviken gård sa...

Wow!!! kjempe lekkert :O)
Du er jammen flink.
Gleder meg til neste prosjekt .O)
Ha en fin dag.

VH Lisa

Romantiske Stinemor sa...

Helt fantastisk fint!! Det likte jeg kjempe godt,og digger lamepene!
Får vi opprskriften på gavlen?klem Stinemor:-)

Veronica sa...

Denne var jo bare nydelig :)

Vi skal endelig gå i gang med vår sengegavl om ei ukes tid, venter på stoff til trekk...

har du en fremgangsmåte for hvordan du lagde denne?
Mvh Veronica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...