torsdag 10. mai 2012

Det handler om å nyte øyeblikkene!

Å leve er for meg å nyte øyeblikkene og leve i nuet! Det å legge merke til de små ting rundt oss og sette pris på de! Nok en solfylt dag og det er så deilig å bare nyte det! Her på småbruket bor vi tett på med naturen rundt oss. Fuglene kvitrer dagen lang og det er så godt å bare høre naturens lyder! Idag har jeg puslet litt i blomsterbedene. Til lunch var det kun kjedelig salamipølse igjen til pålegg. for å gjøre måltidet litt mer spennende pakket jeg mormors gamle kurv og tok med meg lunchen og gikk ned på bryggen!


Det handler om å nyte øyeblikkene! Lunchen smakte godt og man føler seg på topp! En herlig utsikt fra bryggen utover sjøen og lyden av bekker som renner ut i sjøen er avslappende!



Nok en deilig dag! Det er slike øyeblikk som virkelig betyr noe! Håper dere også har hatt en flott dag! Hjertelig velkommen til alle nye følgere! Det er så koselig og jeg setter pris på alle de flotte kommentarene jeg får av dere!


Og ikke glem, CARPE DIEM!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du lager jo så herlige tablåer hele tiden, en blir virkelig glad i øynene av dem he-he, men hvor er den sølvknotten kommet fra, er det en båtgreie? Er på utkikk etter en stor knott for å ha på ytterdøra. Takk for dine fine innslag

Bjørkli Søndre sa...

Knotten er en stolpehatt som jeg skal ha på det nye rekkverket vi skal ordne på bryggen. Det blir hvitt med kryss og hattene blir på stolpene. Det tror jeg blir fint mot teakgulvet.

Gårdsjenta sa...

Nydelige bilder!
herlig å ha sjøen sånn rett ved da :)

Veldig viktig å nyte øyeblikkene ja, de går fort over :)

Janne sa...

Så herlig sted du bor på, fantastisk nærme sjøen- heldige du!:))
Tusen takk for kommentar hos meg, blir så glad att!:))

Fiiiine bilder hos deg!
Ønsker deg en finfin kveld og en fin kommende helg!

Klem Janne:)

Hulda sa...

Så skjønt nede på bryggekanten hos deg! Flotte bilder med havet og den fine, hvite benken. :)

♥ Helen sa...

Fatastisk flotte bilder, takk at du delte disse øyeblikkene med oss.

Lillekatt sa...

Så koselig at du fant veien inn til meg, for da fant jeg jo bloggen din!! Masse fin inspirasjon her, gleder meg til å snoke mer :-)

Ha en herlig fredag!

Krossmyra sa...

Nydelige bilder, får jo nesten ro i sjelen av å se på dem:) Herlig sted!
Klem

Hjem og Glede sa...

Å Hilde...!
Dette var vakkert-alt!
Du er jammen meg flink,og de fine ord om å nyte,ja det har du bare så rett i.
Nydelige bilder og et fantastisk sted,drømme,drømme.

Riktig god helg ønskes deg.
Varm klem Camilla

Fabelaktig sa...

Så vakre bilder :)

Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

Fin fredag!

Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

Smil og fine tanker til deg-

Villaveien nr 1 sa...

Hei :)

Så vakkert det er hos deg. Drømte meg helt bort jeg..

Sandstrand er så deilig.

Så koselig frokost du har hatt.
Hørtes helt vidunderlig ut alt sammen.

ha en fin fredag.
Klem Margareth

Lite hi sa...

Nydelige bilder på en skjønn blogg. Du fortjener alle de fine tilbakemeldingene du får. Veldig inspirerende :)

God helg!!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

For noen fantastiske omgivelser du har rundt deg! Sjøluft og bølgeskvulp er balsam for sjelen! Vi er så heldig å ha fjorden 5 min unna, så alle kveldsturer med Selma legges dit,- nettopp for å nyte øyeblikkene og bare være:) Kan tenke meg lunchen smakte ekstra godt:)

Ha en fin helg!

elinAnita (eddas) sa...

Tusen takk for koselig kommentar.Så herlig det må være å bo på et småbruk,skulle gjerne ha gjort det:)
klemklem

hill`s interiørblogg sa...

Hei...
Nå har jeg kost meg masse med å titte gjennom bloggen din og legger meg til som følger. Så nydelig du bor... rett ved sjøen...nydelig og fantastiske bilder som gir sommerfølelse ;O)
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra Hill-Iren

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...