onsdag 9. mai 2012

Bryggen er ferdigbeiset!

Med to flotte sol-dager her i Trøndelag ga deg oss en mulighet til å få beiset opp bryggen vår. Sjøen er fortsatt liten etter nedtappingen, men vi håper den stiger snart! Vi ligger godt i rute med forberedelsene nede på bryggen. Til helgen håper jeg vi får snekret nytt rekkverk der. Det blir hvitt med kryss og stålfarget stolpehatter med kule på. Landgangen skal festes på mellom bryggene og de hvite hagemøblene skal settes ute der. Noen blomster må jeg også få plantet!


Med en venninne på besøk gikk beisejobben unna i en fei mens vi pratet og koste oss ute i solen! Ingenting er så deilig som å spise lunch ute! Det ligger an til mange deilige stunder på bryggen til sommeren!


Det finnes mye fint å fortøye båten i ved bryggen, som pynter opp litt. Blir lekkert med noen blanke mot teakfargen på bryggen. Jeg får ta meg en tur å se. Bilder av fortøyning lånt på nett.
På bryggen har vi beiset med Jotun terrassebeis i fargen 'Burmateak'.


I morgen står båten for tur. Den skal vaskes og poleres. Så er det klart for meg til å stæsje båten med puter og pynt! Det liker jeg! :-)

13 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så utruligt koseligt med ei slik flott brygge,må være herligt å sitte nede der og kose seg i sola på vår og sommaren,veldig fin farge dere har beisa med,kjempefint:)blir spennande å sjå kva Du finner til å bruke til fortøying!
Ein fine dag til deg!
Klem

Hjem og Glede sa...

Herlighet så vakkert på bryggen Deres!
Så heldige Dere er !
Kos Dere massevis,og nå vil vi ha sol og varme!

Klem klem

takhøyde sa...

Nydelig på brygga di!! Nå får vi håpe på sol og sommer snart!!
Gratulerer med vel overstått konfirmasjon!! Et nydelig dekka bord hos dere!!
klem Heidi :)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå...for ei nydelig brygge! Kjente jeg fikk skikkelig sommerstemning jeg nå :) Syns jeg hører måkeskrik og kjenner sola steike :) Herlig!

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg, vennen :)

Ha en fin dag og kos deg:)
Klem og kos Lisa:)

drudeblaa sa...

Det var jammen et flott sted, og den båten......
Du tar utrolig lekre bilder.
Klem, Drude

Elisabeths idyll. sa...

Så fiiiiiint!!!
Vil ha sommer NÅ! ;o))))
Fin dag til deg ;o))
Klem Elisabeth

ynde sa...

Hei og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, alltid kjekt når nokon legg igjen ei helsing :) Lagt meg til som følger hos deg også. Klem Kjersti

Ninas hjem ♥ SuperLille sa...

Så hyggelig at du vil følge bloggen min :)
Ser du bor i Tr.lag du og, kan jeg spørre hvor?
Flyttet hit i sept.11 vi :)

Mariell sa...

Rene sommerstemningen her inne! Deilig, I bodøbyen snør det nemlig innimellom:/ Hjertelig velkommen som følger og lykke til i utfordringen du også:) Klem

Camillas Romantiske hjem sa...

Så utrolig flott brygge, her får dere nok mange, deilige stunder fremover! Sikkert moro å pynte opp i båten også, blir jo som et lite "mini-hjem"...Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Anines hvite verden sa...

Hei!

Takk for koselig kommentar hos meg!Og som følger nr 70 ;) moro og finne nye bloggere og inspirasjon!

La meg til som følger hos deg å!
Finfin blogg du har :)

Likte godt bidraget til nytt møter gammelt hos deg! LYKKE til!

Klem Anine

Skjerstad sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, trivelig :)
Du så trivelig det var ved deres brygge !! Det må jo være en drøm :) Vi drømmer om det..
Herlig båt også !

Klem fra Janne

Thelma Louise sa...

så tøft..tenk å ha en egen brygge.:))

TØffe fortøyningsbøyer...når du har tittet rundt du har vel ikke tilfeldigvis sett noen i samme stil som kan brukes som dørhåndtak...dvs en "klump" i blank aluminium ? om du
skjønner hva jeg mener ?

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...