fredag 6. april 2012

Vår søte lille lyskrone på soverommet!

Må jo bare ha lyskrone på soverommet også! Det begynner å bli noen her hjemme nå. Jeg har valgt å ha en litt mindre her på soverommet, da det er de to gull Kartell bourgie lampene som skal få hovedfokuset. De skal jeg bestille etterpå nå. Har kikket på nett og funnet et sted de ikke er altfor dyre og ikke flere uker leveringstid. Jeg gleder meg til de kommer! De blir prikken over i-en på soverommet. Soverommet skal bli et sted for rekvalens og avslapping, da min kropp trenger ekstra hvile. Man må unne seg litt luksus! Det hjelper alltid at det er fint rundt en! :-) Her kommer noen bilder av lyskronen. Skal få montert en liten rosett i taket som lampen skal få henge så fint i. Så fin med tapeten i bakgrunnen!

Ønsker dere en flott langfredag!





8 kommentarer:

Elisabeths idyll. sa...

Nydelig ;o))) Nytt soverom er jo heeeerlig ;o))) Vi har endelig fått snekkere nå til å bygge nytt soverom til oss, gleder meg ;o)) Bourgie lampene er rålekre...hvilken nettside fant du på? Vi har butikk som selger her men bare de svarte og gjennomsiktige ...
Fortsatt god påske ;o))
Klemmer Elisabeth

Hjem og Glede sa...

Herlig lysekrone....helt etter min smak.
Vi har også lysekrone på soverommet,stuen,kjøkkenet,gangen...he he,de er jo så fin!
Vi arvet en gammel takrosett som er ca 100 år. Darlingen min pusset den opp og siden den er litt for stor for taket på soverommet,henger den nå over sengen på veggen.Ble fint.

Kos dere videre,nå er jo det bare gøy å dille og dalle litt med "stasj"

Klem Camilla

★ Leonore ★ sa...

Åhhh, så flott! Elsker tapeten! Har selv to stripete tapeter, og jeg synes det er så klassisk og trendy på samme tid. Jeg valgte de stripete tapetene våre for tre år siden, og da hadde jeg sett på rn stripete tapet som tanta mi hadde hatt i stua i ti år! Blir aldri lei! ;) Lysekrona er også kjempelekker, og når du endatil får to Kartell i gull, så må jo dette bli GULL! :D Så gøy å følge med...
Klem*

MissMette sa...

Skal si dere har stått på i påsken :) Nydelig lampe du skal ha her ღ - og utrolig stilig soverom dere får. Fint med noe annet enn hvitt ღ Her hos meg har vi ikke gjort så mye ut av soverommet, men jeg drømmer og ønsker, hihi… :)) – og enig med deg at det er viktig å ha det fint rundt seg, i alle fall så liker jeg det – trives bedre da kjenner jeg ღ Må også få takke deg for nydelige ord på bloggen min, setter utrolig stor pris på dem skal du vite ღ Har gått litt opp og ned siden jeg la om kostholdet – men føler at jeg har litt mer energi :) I påsken har jeg hatt det travelt opp med ting som jeg skulle ha fått gjort og ikke fått besøkt alle som har vært innom meg i det siste… prøver da :) Skulle ha slappet av mer, og tatt det mer med ro – men samtidig er det kjekt å ha noe annet å tenke på en hva jeg skal spise og ikke :)) Har hatt to tøffe dager her nå, har vel fått i meg noe jeg ikke har tålt, og da får jeg svi… må sjekke nøyere fremover… Ønsker deg en fortsatt riktig God Påske, så titter jeg innom igjen ღ - stor påskeklem fra Mette :)

Har en drøm... sa...

LEKKERT på soverommet deres altså!!
Og denne lampen var råfin ♥

Blåbærtua sa...

Hei:)idag fekk eg ein bloggward og så skulle eg gi den til 5 blogger eg valgte ut,derfor måtte jo du få ein Blogg Award av meg,liker så godt bloggen din,du er så flink å få til ting,pusser opp og viser så mange flotte ting,eg liker meg her virkelig:)du kan sjå på sida mi om Blogg Awarden
Ønske deg ein flott kveld!

Monica sa...

Måtte bare innom for å se hvor langt dere har kommet med soverommet, og dere er jo snart ferdig jo!
Kjempefin lysekrone du har valgt, gleder meg til å se det ferdig :))

Fortsatt god påske :))

Thelma Louise sa...

Så lekker, dette blir bra :-)) berre lækkert

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...