onsdag 4. april 2012

Første bildene av soverommet!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer om oppussingen på soverommet! Det setter jeg utrolig pris på! Vi har jo vært opptatt i helgen med soverommet, men det skal vite at jeg har vært ganske desperat etter å fått blogget med dere og lagt ut bilder. Vi har vært uten internettsignal siden forrige torsdag og en uke uten gjør noe med en.. :-) Men nå skal dere få se de første bildene av soverommet!


Vi startet med å rive ut lister og gamle klesskap. Veggen bak sengen ble revet og lagt på nye plater til tapetveggen. Sparkling og sliping av alle vegger og det har lagt seg overalt føles det ut som. Jeg svingte meg med malingskosten, mens Husbonden skiftet vindu. Tapeten kom opp på veggen ved hjelp av teamwork! Den var veldig god å jobbe med.



Tapeten er fra Storeys og den bestilte jeg på fargehandel i nærheten som heter 'Vakre Hjem Melhus'! Der er det topp service og to skjønne damer med mye erfaring. Tapeten ble bestilt og kom med posten en dag etter den ble bestilt. Herlig! Malingen ble valgt ut fra tapeten og vi er fornøyde med resultatet. Den var så lett å jobbe med og to strøk gikk som en drøm. Denne fargehandelen har også en del interiør og mange nydelige lamper. Og en lyskrone ble også med hjem. Dere skal få se den senere.


Jeg har vært innom alle plasser rundt Trondheim som har gulv og kikket. Mye fint, men så var det å finne rette fargenyansen. Igår la vi gulvet og har startet med listverket. Bilder kommer etterhvert! :-) Ønsker dere alle en riktig god påske!! Her blir det oppdateringer fortløpende nå som internett er på plass igjen! :-)

1 kommentar:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Takk for fine ord fra deg:)

Så fint det blir.Fargen og tapeten er jo bare nydelig..Dette kommer til å bli et bra rom å være i...

Ha en fortsatt fin påske med dine:)

Klem Linda:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...