torsdag 5. april 2012

Det 'nye' soverommet er godt på vei!

Vi begynner å se enden på oppussingen nå. Så har vi holdt på fra morgen til kveld også! Det er så deilig å se alt faller på plass. Det har vært spennende å prøve seg på noe helt nytt. Vi har gått i helt motsatt retning enn det lyse vi ellers har rundt i huset og det ser veldig bra ut hittil. Det tar tid å holde på med oppussing. Men det er like mange vendinger å få alt man trenger i hus også. Det tar vel nesten lengre tid.






Den nye lyskronen er kommet opp. Gulvet valgte vi å ha lyst, da veggene er mørke. Det er et beigegrå Alloc laminatgulv og fargen er varm og lun mot det ellers så mørke. Listene er også kommet på. Vi skal legge på en list til oppe ved taket for å få de bredere.



Det er godt å ha kommet så langt. Det er noen vendinger før man blir ferdig og rotet forflytter seg til andre rom. Nå er det på tide med litt opprydding! Lite som minner om påskestemning her. :-)


Ønsker dere en strålende skjærtorsdag!

11 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Å detta ser jo så flott ut,alltid kjekkt når ein nærmer seg slutten på oppussing,eg e sån at eg vil helst ha alt ferdig i ein fei men så veit eg jo det at slik er det ikkje dessverre:)glede meg til å sjå rommet ferdig;)
Ein flott skjærtorsdag til deg!

mirjamsdrøm sa...

Gøy med oppussing!
Ser ut som dette kommer til å bli veldig bra :)
Kos med det som er igjen, og ikke glem å nyte påskedagene litt også ;)
Klem

salige lavendel sa...

Det var en veldig flott ren gråfarge! Jeg synes alltid det er mer jobb enn man husker å pusse opp et rom...men gøy når man er ferdig og man blir fornøyd med resultatet.

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Utrolig flott, og veldig gjennomført. Lekker tapet, og nydelig gråfarge. Gleder meg til å se det ferdig!! Klem

Hjem og Glede sa...

Hei.
Dette blir jo luxus! Og det kan vi jo like....
Virkelig stilig og lekkert.
Ja,vet alt om rot som forflytter seg,bare tenk på at det er bare for en periode.
Kos Dere videre og husk og spis litt sjokolade,det gjør susen!

Takk for koselige hilsner av deg,blir alltid glad;)

Klem Camilla med sjokoladedilla.

Fruen på Solhaug sa...

Så flott soverom, nydelig lysekrone! Nyt påsken nå ;) klem

Petrine sa...

Så gøy med noe nytt :)
Jeg har forøvrig malt yttergangen med Lady Pure Color og er kjempe fornøyd.

Ser ut til å bli et veldig fint soverom :) Søt lysekrone ♥

Ha en fin skjærtorsdag du også - ta deg tid til å kose deg inni mellom ♥

Notre-de-maison/Mamma til tre sa...

Ta en tur innom bloggen min...overraskelse;) Klem

Lisa ~ Litt Slitt og Litt Hvitt sa...

Hei hei Hilde :)

Jeg kom over bloggen din inne hos Notre-Da-maison :) Og det er jeg så glad jeg gjorde for her var det kjempefint :) Så herlige bilder du tar :) Og for et lekkert soverom!

Titt gjerne innom hos meg og, da blir jeg så glad :)

Gleder meg til å titte innom her igjen :)
Klem Lisa :)

lisje astrid's husblogg sa...

Dette blir sååååå fint! :)
Kjekt med oppussing!

Takk for slike fine ord frå deg ♥

Ynskjer deg ei god påske!

Klem :)

Pink lady sa...

Dette ser kjempeflott ut! Gleder meg til å se det helt ferdig, det blir nok utrolig bra!

God påske!

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...